Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi
weer even bezig met verkeer bord deze vind je veel langs een snel weg bij een afslag ben er nog mee bezig want de draai van bord werk nog niet helemaal goed grt gerard
hoi
hier een mooi gebouw in den haag voor veel wel bekend t'Goude hooft ben weer druk bezig met de route na my pc voorzien van windows 7 moet zeggen werk voor mijn beter dan vista zal hem snel uploaden voor de genen die hem willen
hoi ik zou het niet weten van de koektrommel ben al lange tijd uit mijn geboorte stad is veel verander zins ik er niet meer woon daar zelf loosduinnen waar ik ook groots gedeeld gewoon heb is veel verander voor mijn ik weet wel de grote kerk die ik ook heb om gezet naar trainz
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Ik geef toe dat het misschien een beetje flauwe vraag is; indirect was het dan ook bedoeld om te testen hoe goed de Trainzonline'ers Den Haag kennen. Wij, -inwoners van Den Haag-, staan nogal bekend om onze bijnamen van gebouwen.
Om mijn eigen vraag maar eens te beantwoorden, ze staan vlak naast elkaar: zie hier voor een foto (links: 'de koektrommel', rechts: 'het goude hooft').
De Grote Kerk staat vlak achter de Koektrommel (voor de mensen die Den Haag te slecht kennen). Leuk dat dit ook al naar Trainz is omgezet!
NB: de 'koektrommel' heet schijnbaar ook 'snoeptrommel'.
hoi
geeft niet hoor Aron kan er wel tegen
trouwens de koektrommel ook wel snoeptrommel ik ben daar ook me bezing om te zette zelf de oude stad huis naar hier is de grote kerk ook wel Jacobs kerk waar lijn 3 langs rijd als het nog zo is wel een lange tijd dat ik in den haag was ben wel druk op zoek naar goede foto want ik ik wil de tram station in de tunnnel na maken voor trainzs lijk me wel leuk
hier de mooi kerk het texture wat beter gemaakt dan eerst was
Zou je 't Goude Hooft opnieuw kunnen uploaden? Door het bijzondere gebruik van leestekens in de bestandsnaam kan het niet worden gebruikt. Ik heb het filter aangepast, dus de leestekens worden er nu wel correct uitgehaald. Echter was je bestand niet meer te herstellen, slechts te verwijderen.
Hoi
weer wat leuke klein dingen :d Beeld van willem Den Eerste nog niet helemaal goed maar die hoor met 4 mei klinken als het goed is staat hij in meijendaal een groote rollcontainer
tip! Vertel pas dat je iets geüpload hebt als deze beschikbaar is, het kan namelijk wel even duren voordat iets wordt goedgekeurd/gecontroleerd. Voorkomt eventuele verwarring!
Thomas schreef:
tip! Vertel pas dat je iets geüpload hebt als deze beschikbaar is, het kan namelijk wel even duren voordat iets wordt goedgekeurd/gecontroleerd. Voorkomt eventuele verwarring!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen