Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi
weer eens stukje verder met de route hier een screen van de brug waar over de trein gaan naar den haag Hs en tram en verkeer onder de brug moet nog wat rechter legen maar begin is er all vind soms wel lastig om een tunnel zelf te maken jammer dat je alleen een ronde cirkel kan gebruiken om het naar benenden te doen ik weet in mijn ander trs die ik heb ook vierkant had maar misschien ishet ook trs 2010 maar nog niet gevonden trouwen van die shift en Crtl in houden dat je item in stappen naar beneden te doen bv een gebouw dat wist ik nog niet zo zie maar je leer hier veel op de site hier grt gerard
Laatst bijgewerkt door ggeurts op 18 dec 2011 14:36, in totaal 1 keer bewerkt.
hoi
hier weer een paar screen van mijn route de omgeving den haag hs krijgt meer leven heb de straten die ik eerst onder de tram rails lang weg haalt en vervangen door asfalt texture mensen wacht voor stoplicht deze is meer dicht bij de den haag cs gezien met je rug naar malieveld
grt ggeurts ook van mijn kant uit prettige feestdagen en gezond 2012
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Ziet er leuk uit! Erg mooi dat iemand van buiten Den Haag een Haagse route maakt!
Maar even één schoonheidsfoutje weghalen: die stoplicht daar mag weg, die is er in de werkelijkheid niet (zie link). Maar voor de rest klopt het wel! (beschouw dit bericht vooral niet als kritiek, het is helemaal niet vervelend bedoeld, het is meer een suggestie om je route nog beter te maken dan het al is. )
Aron schreef:
Ziet er leuk uit! Erg mooi dat iemand van buiten Den Haag een Haagse route maakt!
Maar even één schoonheidsfoutje weghalen: die stoplicht daar mag weg, die is er in de werkelijkheid niet (zie link). Maar voor de rest klopt het wel! (beschouw dit bericht vooral niet als kritiek, het is helemaal niet vervelend bedoeld, het is meer een suggestie om je route nog beter te maken dan het al is. )
Met vriendelijke groeten vanuit Den Haag!
hoi nee ik zie het niet als kritiek eigenlijk ben ik geboren in den haag maar ja woon nu 12 jaar in Friesland dus ja dan weet je niet meer hoe het nu in den haag is probeer ook zo goed mogelijk het na te maken probeer ook als het mijn leuk om de tram route te maken in den haag de trein route loop nu van den haag tot Zoetermeer
Hoi
en weer paar screen van mijn route door foto zag ik ook dat er een fiets rekken onder een overkapping zit dus bij deze zie screen
stop licht zijn weg gehaald en de fietspad op rijbaan verplaats naar ander kant van de weg ook heb ik de gebouwen die op het middel perron staan op den haag hs los gehaald van den haag hs is een niet zo mooi textuur maar ja is ook van uit Google maar station krijg zijn vorm dat is het voor mijn vlak voor de kerst route ligt even stil omdat ik met de kerst bij ouder bent en niet meer achter mijn pc zit fijne dagen grt Gerard
Hoi
weer een stuk je verder met de route na wat dingen verwijderd vond het toch niet zo mooi dat verkeer en tram onder de brug leek meer op een achtbaan hier verbetering dit ziet er beter uit vind ik kom aardige in de richting van echte omgeving ook de fietspad en voetpad gaat iets om hoog zo als echt ook is hier van uit anderkant gezien met de kruising in aan bouw naast een ik dacht TNT gebouw
Hoi
weer druk bezig met mijn route
brugtunnel veder afgemaakt ander railing voor fietspad en voetpad dat meer past hier bij spoor op de brug geplaatst naar den haag HS die ook zijn vorm begint te krijgen hier de tunnel waar het trein verkeer over hen gaat en tram bus en verkeer onder door dit is de tunnel tussen het strijkijzer en de struckt als ik me niet vergist hier gezien van uit de tramhalte en naast de strijkijzer
oh ja en de nieuwe nextgen perron komen goed van pas heb dit als geplaatst in den haag cs
hoi
hier een paar screen van den haag censtraal ben nu bezig met het in richten van de hal zelf met winkels weet dat je niet veel ziet er van maar ja kaal is ook niet mooi
hier gezien van af het trap naar wc van uit een ander hoek in de hal hier het spoor met treinen
hoi
ja je heb gelijk heb even ge google vond hoe nu de nieuwe den haag er uit ziet maar volgens mijn als ik mij geheugen graaf was het vroegen toch gelijk of word ik oud maar hier een niewe screen gezien vanaf het spoor heb de nextgen peron gebruikt zoals het nu eruit ziet heb een slab gebruikt als hal vloer iets om hoge gedaan perron muur er voor zodat je niet er door heen kijkt hier vanuit de hal
Zeer fraai geurtss. Is de ondergrond van het plein een spline of grondtexture? In beide gevallen zou ik graag van je willenw eten waar je deze vandaan hebt.
Koos schreef:
Zeer fraai geurtss. Is de ondergrond van het plein een spline of grondtexture? In beide gevallen zou ik graag van je willenw eten waar je deze vandaan hebt.
Alvast bedankt,
Koos
hoi de plein die ik gemaakt heb is een grondtexture die ik als ik het goed heb gedwonload heb via DSL PFLASTER2 is die witte die ik gebruikt heb maar er is meer
Een bijzonder mooie layout maak je. Petje af voor je dat het zo mooi is ! Vraagje: die tram rails liggen die nou op het wegdek of er in? Ik zoek zelf tramrails die in het wegdek liggen want die zijn anders dan de rails op een spoor.
raildriver1 schreef:
Hallo Gerard,
Een bijzonder mooie layout maak je. Petje af voor je dat het zo mooi is ! Vraagje: die tram rails liggen die nou op het wegdek of er in? Ik zoek zelf tramrails die in het wegdek liggen want die zijn anders dan de rails op een spoor.
Groetjes, raildriver1
hoi nee mijn rail ligt op het weg dek ik heb wel een paar tramrails die in het weg dek liggen maar vind het zelf niet zo mooie ben nu bezig om onder de rails een track bed te legen van een stenen zo dat het is of het in de weg zelf ligt zal binnen kort even een screen van maken
hoi
weer een een paar screen van mijn route deze keer een straat richting het den haag Hs hier tram 9 naar den haag hs met de brug er naast hier gezien van de andere kant de brug is een bouwsel van onder delen in trainzs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen