Heren, Vraag: In Driver (niet in Surveyor) gebeurt het dat tijdens het rijden het volgende baseboard zonder groundtextures verschijnt. Dan rij je dus de transparante, blauwe wereld in. Al het overige functioneert. Scenery, treinen, ai traffic, in kleur en met een fraaie framerate. Alleen de Groundtextures dus. Met voldoende geduld komt het random voor dat er dan alsnog wat wordt ingekleurd. Soms na minuten. Ik heb 1,98 Gig RAM en 1 Gig Videokaart, maar het is wel de Hofpleinroute. Ik denk zelf dat er een cachegeheugen, waarop de baseboards die gepasseerd zijn staan, niet snel genoeg ververst wordt? Herkent iemand het verschijnsel en heo is dit op te lossen? (ik heb hem ook even neergelegd bij Auran, maar op de diverse forums staat niets specifieks over dit.) BVD Walter
't is een erg grote route, ik denk dat als je er met een wat hogere snelheid doorheen rijdt je pc niet genoeg tijd krijgt om te laden. Maar dat denk ik, misschien zijn er nog andere mensen die wat weten.
Heb je trouwens al geswitched tussen directx en opengl? of andere instellingen lager gezet?
Hallo Edwin. Inderdaad een grote route, maar dan verwacht je meer van de zwaardere content dan van een groundtexture. Maar... het licht niet aan de PC maar aan Trainz. Wanneer ik de route eerst mat de muis in de hand overvlieg en daarna met de trein de route rij is wel alles ingeladen. Wanneer ik er overheen vlieg zie ik het blauw ook op dezelfde plekken maar wanneer hij doorlaadt enik naar heteindpunt zweef dan is de route in zijn geheel ingeladen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen