Ik heb het volgende probleem... Trainz 2010 build 49933 Ik heb van alles geprobeerd met dingen uit en aanzetten zoals disable hardware tl etc etc, maar krijg het probleem niet opgelost. Willen jullie meer info over m'n trainz of pc dan zal ik die verschaffen als dat nodig is.
anders kun je dit proberen: het omcirkelde moet afgevinkt zijn. Als deze niet afgevinkt is moet je deze dus afvinken. Daarna alles wat lokaal gewijzigt is openen voor bewerken , (CTRL+A en daarna CTRL+E), als de boel geopend voor bewerken is weer opslaan (CTRL+M)
Deze instellingen vind je dus in content manager, met de sneltoets CTRL+ f7 is het te openen
Laatst bijgewerkt door michaeloosten1996 op 05 feb 2012 21:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Nadat je zorgt dat die is uitgevinkt moet je alle content die problemen geeft (ik zou alle niet built-in content selecteren) openen voor edit en daarna opnieuw committen.
Dan moet het opgelost zijn, als het het probleem is wat ik ook had.
Beide bedankt voor het snelle antwoorden. Van die dirext x en open gl ook al geprobeerd maar werkte niet dus zal het andere proberen en laten weten wat het resultaat is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen