Zoals een aantal waarschijnlijk wel weten, ben ik (nogsteeds) bezig met de route Leeuwarden-Zwolle.
Screens van de plaatsen, Zwolle: Meppel: Steenwijk: Wolvega: Heerenveen: Akkrum: Grou-Irnsum: Leeuwarden: Alle screens zijn genomen tijdens een test in TS12. De route word gemaakt voor Ts2009 SP4 en hoger.
Dit is even een overzicht van de plaatsen, Binnenkort komen wel meer screens.
(route word in samenwerking met Ingmar gemaakt, vroeger bekend als Locoingmar)
Laatst bijgewerkt door michaeloosten1996 op 10 apr 2014 12:15, in totaal 4 keer bewerkt.
Goede avond mensen! Is men al bijgekomen van het bericht dat de 11 steden tocht niet doorgaat? (niet dat het mij wat boeit, maar toch)
Afijn,
olaf99 schreef:
Het valt me wel op dat je de rotatie functie van de grond textuur niet gebruikt hebt. Nu is het zo blokkerig.
Denk je dat je die dat ziet als je met 140km/h tussen de koeien, schapen en tractoren doorscheurt? Het is mij nog nooit opgevallen.. Meestal zijn de weiland texturen wel wat gedraaid
Even wat screentjes maar weer: ICM langs de koeien tijdens een testrit naar Zwolle. Stukje station zwolle Herfte-Aansluiting Ergens tussen de bedrijven in Zwolle
Wat platen tussen Zwolle en Meppel Bedrijven terrein te Staphorst Elektriciteit centrale vlakbij Herfte
Netjes, Zwolle - Leeuwarden vind ik qua materieel wat er in reallife rijdt niet interessant, zeker is de dienst regeling oersaai, Alle begrip dat je deze bouwt, je komt uit de omgevingen. Zo zou ik graag verder willen met Hilversum-Utrecht Utrecht-Amersfoort Amersoort-Hilversum en Baarn-Den Dolder.
Trainz Versie: TANE
Citaat:
Denk je dat je die dat ziet als je met 140km/h tussen de koeien, schapen en tractoren doorscheurt? Het is mij nog nooit opgevallen.. Meestal zijn de weiland texturen wel wat gedraaid
Ja vanuit de trein zal je het ook nauwelijks zien. Ik doelde ook eigenlijk op als je gaat "trein spotten" dan valt het wel meer op.
een aantal screenies: en wat van zwolle in aanbouw, deze screens laten vooral zien hoe mega ingewikkeld het bovenleiding systeem in zwolle is: Bovenleiding (en sporenplan) word gedaan door ingmar (Locoingmar) Waarvoor dank!
ondertussen is het traject Leeuwarden-Akkrum alweer bijna 1 jaar geleden afgekomen, omdat ik de omgeving in de loop der tijd heel anders ben gaan bouwen ondergaat dit traject een vernieuwing. Het paste totaal niet bij de rest van de route. Grou-Akkrum is alweer zo goed als af.
Video's vallen dus niet zo in de smaak. Dan maar weer screens gewoon random wat screens welke ik tijdens het vernieuwen van Grou-Leeuwarden heb gemaakt: 2 screentjes uit Zwolle (WIP) En als laatste een dank screentje aan Dirk (Spikevi) voor z'n prachtige brug:
Edit: ik ken die spoorbrug niet qua reallife en die verdraaide portalen lijken in eerste instantie vreemd,maar aangezien de brug ondersteuningen waren ze genoodzaakt om deze constuctie zo op te lossen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen