Nog wat gedaan aan de spoorbrug midden pilaar en draaischijf geplaatst Kleur en textuur wat aangepast. Details en het hekwerk moet nog
Overigens wil ik best deze brug ( en die andere ) met jullie delen. No problem! Echter, ze bevatten ontzettend veel "poly's" . . . . dus......het kan belastend zijn voor Trainz Bij mij gaat het redelijk tot goed. De treinen lopen soepel over de spoorbrug(gen)
Nou schrik niet...... rond de 80000 (!) Bij mij loopt het spul soepel over de brug in trainz. Nou ja, als er behoefte aan is onder de mede Trainz hobbyisten, zet ik deze brug t.z.t. wel in het download centrum.
Wat een schitterende brug zeg. Zo'n soort brug hadden we nog niet in trainz! Bedankt dat je zoveel tijd en moeite in de brug steekt! Ik ben hartstikke benieuwd naar het eindresultaat,
80.000 polies is trouwens wel extreem veel. Dat is dan weer wat minder. hahaha!
De brug over het Van Harixmakanaal in Leeuwarden zijn van texturen voorzien. Ik denk dat de brug wel klaar is Nu de omgeving nog
@Olaf: Helaas heb ik niet voldoende kennis m.b.t. mesh en verborgen poly's, alhoewel ik me wel in de toekomst wat wil bekwamen in Gmax Deze is gebouwd in 'SketchUp' van Google
Oordeel zelf, medetrainz gebruikers!
Gegroet, Dirk
Laatst bijgewerkt door Spikevi op 21 feb 2012 19:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Trainz Versie: TANE
Hallo
De brug lijkt er prima op. Toppie.
Nou van SketchUp weet ik weer niks. Maar ik heb vernomen dat dat programma niet echt zuinig is met de polys. Misschien is jou brug dan wel met dubbelzijdige planes opgebouwd. In feite heb je dan 2 bruggen in 1. Dit zie ik ook bij veel google omzettingen.
Ik wil je verder ook wel helpen om wat polys te verwijderen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen