Trainz Versie: 2010EE
Die viaducten zien er goed uit, scheelt een boel werk nu ze zo mooi al in elkaar zitten! Ik zal ze met veel plezier gaan gebruiken. Super bedankt Olaf!
Trainz Versie: 2009
Hele mooie viaducten zijn dit Olaf, ik heb ze gisteren gedownload, en deze flats komen altijd van pas, moet ze alleen nog ff loaden. Veel succes verder en bedankt voor al dat moois. gr Sam
Trainz Versie: TANE
Hallo
Voor de gene die mij niet kennen: al mijn objecten die ik in de afgelopen tijd (2012 t/m 2015) gemaakt heb kan je vinden bij de buur fora Boemeltje / treinpunt. Dit is te veel om zo maar even hier neer te zetten. Mijn objecten zijn vrij verkrijgbaar via mijn website.
Tijdens het bouwen aan de beurs modelbaan beginnen de handen toch wel te jeuken om weer met trainz verder te gaan. Na 20 september is de bedoeling om weer vol met trainz bezig te zijn.
Inmiddels wacht ik tot mijn SSD schijf binnen is en kan ik straks ook soepel trainzen.
Zo tussendoor ben ik ook stiekem al aan het bouwen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen