Ik ben op dit moment een nieuwe bogey het plaatsen onder de sprinter van AM. Het probleem is alleen, de bogey van AM is veel hoger dan de Y32a die er eigenlijk onder hoort. Ik weet dat ik dan het programma "attachementmaker" van PEV kan gebruiken om nieuwe attachments te maken. Ik doe alle stappen die de handleiding mij voorschrijft, maar dan nog krijg ik de bogey niet veranderd. De .IM file bijvoorbeeld is blanco, ik weet niet hoe ik een bogey toevoeg aan de Config om de oude te overschrijven. En in de CCP zie ik niet waar de attachments terug te vinden zijn.
Ik heb het internet doorzocht en men zei dat het mogelijk moet zijn, maar hoe...
Weet iemand hoe dit moet? (iemand die dus met attachmentmaker heeft gewerkt)
hallo Costa, volgens mij hoef je geen attachments te maken want die is er al. kijk eens op "Boemeltje" daar heb ik weleens iets gelezen om bepaalde onderdelen te verstellen. succes, willem
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat de attachments die er nu op zitten te hoog zijn. Ik zal eens op boemeltje kijken, maar als iemand meer weet laat het gerust weten
EDIT: Op boemeltje gekeken, daar heb ik wel iets gevonden over de hoogte aanpassen, maar dan moet je in bezit zijn van de originele gmax ontwerpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen