Hallo! Ik heb een probleem.. ik zie dat er steeds meer treinen bij mij uit zichzelf kapot gaan! Ze staan rood in mijn lijst en zijn niet meer te gebruiken. In de content manager zie ik foutmeldingen die ik niet kan repareren, of in ieder geval, ik heb er te weinig verstand van om me daar aan te wagen. Ik vermoed dat het komt doordat ik bij nieuwe dingen downloaden ook dingen per ongeluk meedownload die onderdelen van andere treinen vervangen en dat ze daardoor stuk gaan. Een andere reden kan ik niet verzinnen, maar mijn vraag is in ieder geval: hoe kan ik voorkomen dat treinen uit zichzelf kapot gaan? Dit is eeuwig zonde, de DM'90, de Veolia GTW, Mat-64-materieel, S-bahn Berlijn, Combino en al mijn 1600's en 1700 zijn waardeloos geworden
Die laatste twee foutmeldingen kan je weg strepen, die zijn niet belemmerend voor de werking. Wat die eerst twee betreft, hebt er zelf aan lopen prutsen (gezien het groene driehoekje) misschien dat er iets mis gegaan is? Druk dan op bewerken-> origineel herstellen Alles opnieuw installeren d.m.v. verwijderen en opnieuw installeren kan ook nog wel eens werken.
Die laatste twee zijn dus wél belemmerend want ze doen het niet meer Alleen de kopbak van de Combino doet het nog, de rest is verdwenen. De hoofdwerkplaats van de S-bahn is al helemaal een slagveld, als kan ik dat nog 'oplossen' door met 8 kopbakken te gaan rijden in plaats van Bk-B-B-Bk-Bk-B-B-Bk. De groene driehoekjes komen doordat ik ze opnieuw heb moeten opslaan nadat ik een instelling had veranderd. Bij het downloaden klopten de kleuren namelijk niet, een bekend probleem bij andere gebruikers denk ik. Nu hebben ze het heel lang goed gedaan. Ik zal eens proberen het origineel te herstellen.
Van alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Het gekke is dat bijvoorbeeld de Plan V het soms wel doet, en soms niet.. Maar wat ik me zat te bedenken he, ook als ik sommige berichten op dit forum goed begrijp.. is het zo dat je je materieel niet op je baan mag laten staan tijdens het bewerken van de route? Dus dat je elke keer als je wilt rijden eerst je treinen moet neerzetten, dan kunt gaan rijden, en als je dan weer verder gaat met bouwen dat je dan eerst al je materieel moet weghalen? Want sommige treinen geven weer dat er 'afhankelijkheden met fouten' zijn, en als ik dan op 'fouten en waarschuwingen tonen' klik dan verschijnen er namen van een aantal routes waarop die treinen voorkomen..
dat is voor mij iets nieuws, dan zou ik geen wagon meer over moeten hebben. doe al jaren bouwen en rijden en bouwen en rijden en bouwen en rijden en bouwen en rijden enz. wil ook zeggen dat je geen sessie kan maken/uitproberen. zit eigenlijk meer te denken van - het koper is bijna op dus nemen we maar de treinstellen. nu weer serieus; als ik naar de eerste shot kijkt, zie je alleen het eerste stuk.(kijk naar de rode en groene pijlen) dat wil zeggen dat daar alleen staat zonder aanhang. zet nu alleen het tweede stuk erbij maar niet er aan vast, wat gebeurt er dan. vr. groet, willem
Ik wou dat ik het tweede stuk erbij kon zetten Die heb ik dus niet meer.. het was eerst een vijfdelige tram, maar de achterste vier bakjes zijn verdwenen doordat ze kapot zijn..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen