Paar shots in de buurt van Westerkamp. Er moet nog wel het e.e.a. aan waslijn opgehangen worden. Ook de omgeving is bij lange na nog niet af. Desalniettemin wil ik jullie nog wel even mee laten genieten van de omgeving tot dusver.
Zet de seinen niet na de overweg, maar ervoor (desnoods een perron sein) en gebruik een stuk onzichtbare track om een kleine wissel te maken. Hierdoor kun je als de trein stilstaat op het station (waarschijnlijk dicht genoeg op de overweg om te sluiten) de wissel omzetten, gaat de overweg open en heb je een rood sein. Wil je vertrekken, wissel omzetten, overweg sluit en sein wordt groen (of geel met cijfer).
Misschien zet ik het sein wel op het perron, maar al die poespas met wissels ga ik niet doen. Deze tip is mij vaker aangeboden en daarom evengoed bedankt. De mensen kunnen ook iets langer wachten natuurlijk. hahaha!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen