Het station van Haarlem is een prachtig vakwerk,alleen missen de kruiswissels onder de kap tussen sporen 2 en 3 en tussen sporen 6 en 7. Doorgaans staat het hekwerk waar opstelsporen 12,13 en 14 horen te lopen in de weg.
Goed begin, echt kom ik vaak in dat stukje haarlem en de boederijen die je als huizen kiest vind ik niet helemaal passend en ook zijn een groot deel van de huizen daarin Haarlem een stukje hoger. Voor de rest een goed begin hoor!
geen interesse is misschien onderschat. het wordt allemaal wel bekeken maar niet op gereageerd. bouw en beleef wat jij zelf leuk vindt, dat is de drijfsfeer van deze hobby. de route van jouw zie er toch ook fantastisch uit, al zou ik die paarse luchten wat meer laten bewolken. succes met het verder uitwerken van de route. vr.groet, willem
Hallo Maurice, Complimenten voor de voortgang en de kwaliteit. Wanneer ik "Amsterdam" af heb treed ik in je voetsporen en ga ik mijn "winterproject" starten. Sloterdijk - Haarlem - Leiden. Dus ik leer van je Walter
Vind het weer tijd voor een update! Af gelopen tijd redelijk veel gebouwd aan de route, voornamelijk het sporen plan maar ook wat aan de omgeving gedaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen