Zo, De tijd breekt aan om de 'Hanzeboog' te releasen en beschikbaar te stellen aan de Trainz community
Ik was nog niet helemaal tevreden:
Aantal pijlers zijn nu 18 ( zoals in werkelijkheid ook )
Ronding over de lengte van de grootste overspanning
Bredere pijlers aan de 'Hattem' kant.
Volgens mijn basemaps kloppen de afmetingen van de brug Mochten jullie nog op- en/of aanmerkingen, toevoegingen etc . . . laat we het weten, nu kan het nog
Wel Trainzliefhebbers, binnenkort in de downloadsectie van deze site
Het volgende project wordt de 'fly-over (een paar honderd meter verderop) Daar waar het spoor richting Amersfoort onder de Hanzelijn door loopt.
@Sanderpost: Dat 'mappen' heb ik niet goed onder de knie en wellicht is het niet mogelijk in Sketchup Ik probeer zo goed als mogelijk de werkelijkheid na te bootsen.
Verder met m'n project(en)
Fiets/voetgangersbrug station Zwolle
Hieronder de blauwdruk (witdruk) Ik moet nog ff naar de Praxis voor de juiste kleuren en materialen om de brug verder 'aan te kleden' Het gaat mij in eerste instantie om of de afmetingen etc kloppen, de rest komt later
Nou Dirk, ik heb in mijn route Zwolle volgens de oude situatie gemaakt, dus alleen met de oude IJssel brug, maar dit geeft me toch de kriebels om het aan te passen naar de nieuwe situatie straks. Prachtig werk, heel mooi gedaan!
Nou Dirk, ik heb in mijn route Zwolle volgens de oude situatie gemaakt, dus alleen met de oude IJssel brug, maar dit geeft me toch de kriebels om het aan te passen naar de nieuwe situatie straks. Prachtig werk, heel mooi gedaan!
Zo, dat is een hoop werk. Afgelopen zondag daar nog rondgelopen en er gaat echt veel veranderen... Bij deze dan maar vast succes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen