Route heeft een tijdje stil gelegen, maar er is weer voortgang sinds een paar dagen. Leeuwarden is weer onder handen genomen, de omgeving is aangepast.
Ziet er goed uit! Het station in je eerste screen past ook wel zie ik en ach.....de rest van je screens zijn zo herkenbaar Ik moet ook maar weer eens aan de route werken, na al dat 'gebouw' van bruggen......
'k ben benieuwd hoe de route van jou vordert! Keep on going!
Vandaag zwolle onderhanden genomen, voornamelijk bovenleiding toevoegen waar het nog moest. Een van de lastigste dingen was toch wel de bovenleiding onder de brug, maar het hangt! Ik heb de kap van stevado wat aangepast, de alpha is iets anders waardoor de bovenleiding er goed onder kan. De rest was ook niet eenvouding, maar het komt langzaam af. Enige wat nog echt nodig is voor zwolle is een goede voetgangers brug. In deze video, rond 7:40 zie je welke brug, heeft iemand een brug die daar een beetje op lijkt?
Bij de splines of bij de rails, zoeken op 'Fischbauch', ook build-in. Het enige nadeel is dat deze alleen de 'fischbauch' aan de onderkant heeft zitten in plaats van boven het brugdek. Zelf vond ik hem iig wel acceptabel toen ik Zwolle nabouwde
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen