Het is (weer) een 'flinke jongen' geworden qua poly's. (ruim 62000 poly's) Zeker in combinatie met station Zwolle zal het niet meevallen om de zaak soepel te laten verlopen zonder schokken. Maar..... de Pc's / laptops worden steeds sneller om 'zware' spellen soepel te laten draaien. Toch deze release... Er zijn altijd wel liefhebbers zijn om content te gebruiken, want het blijft een leuk spelletje.....
ff een vraagje..is de hoogte van de brug correct..heb hem geplaats..maar de bvl gaat er dwars door heen..
idd veel poly maar geen probleem hiero op mijn pc..draait perfect nog steeds...heb wel ff de textures geresized ipv 1024 naar 512 en word hierdoor aanzienlijk beter kwa grootte..misschien een optie???
ikzelf zie geen verschil met de brug als de texture 1024 of 512 is..
Ziet er erg netjes uit Dirk! Maar 62.000 polies op een emplacement die mijn PC al bijna niet trekt is mij ook te veel. Daarbij is de versie van Sander zowel mooier qua texture als lichter in polycount(tot nu toe complete brug 9160 polies) Deze brug is dan nog wel niet compleet, maar ik verwacht niet dat het laatste wat nodig is nog 50.000 polies oplevert Je Van Harinxmakanaal brug staat ondanks polycount wel gewoon te pronken, de brug tussen Heerenveen en Akkrum had dat ook moeten doen, maar de bovenleiding die aan de brug gevestigd zit, zit mij in de weg. Die bruggen mogen dan wel high-poly zijn, maar omdat ze in een gebied staan waar de omgeving een stuk minder zwaar is kan het op zich wel.
Ik vraag me af waar sketchup al die poly's vandaan haalt, gezien je de voetgangers brug in Zwolle wel rond de 10.000 zou kunnen houden met gmax.
@Bridgemelter: De brug ziet er prima uit qua hoogte, de bovenleiding is in werkelijkheid gewoon erg aangepast aan deze brug, wat ook te zien is op foto's, cabineritten en google streetview. Als de rijdraad er dwars door heen komt, dan klopt er iets niet.
De brug ziet er prima uit qua hoogte, de bovenleiding is in werkelijkheid gewoon erg aangepast aan deze brug, wat ook te zien is op foto's, cabineritten en google streetview. Als de rijdraad er dwars door heen komt, dan klopt er iets niet.
@michaeloosten: ik gebruik jou bovenleiding set voor deze brug..dus ik weet niet of er ook iets in zit wat je voor deze brug kunt gebruiken??
de draad waar de phantograaf tegen aanzit gaat er wel onderdoor..maar de rest niet..
Ja ik weet het. Het zijn inderdaad veel polies is een nadeel van sketchup. 'k Moet toch eens proberen Gmax onder de knie te krijgen...
In ieder geval bedankt voor de reacties!
@Michael: Ik heb jou bvl wel aan de bvl van de ophaalbrug 'vastgezet'. Alleen de bvl van de brug is het formaat van de bvl wat dikker. Met een flinke snelheid over de brug zie je dat bijna niet
@bridgemelter:
Citaat:
@michaeloosten: ik gebruik jou bovenleiding set voor deze brug..dus ik weet niet of er ook iets in zit wat je voor deze brug kunt gebruiken??
Citaat:
@Bridgemelter: De brug ziet er prima uit qua hoogte, de bovenleiding is in werkelijkheid gewoon erg aangepast aan deze brug, wat ook te zien is op foto's, cabineritten en google streetview. Als de rijdraad er dwars door heen komt, dan klopt er iets niet.
De bvl van het emplacement is van Rico. deze set heeft verschillende 'hoogtes' van de rijdraden. (A,B,C,D,E) Daar heb ik de brug op aangepast qua hoogte. Doorrijhoogte C Gegroet, Dirk
Hallo, @Michael: Ik heb jou bvl wel aan de bvl van de ophaalbrug 'vastgezet'. Alleen de bvl van de brug is het formaat van de bvl wat dikker. Met een flinke snelheid over de brug zie je dat bijna niet
Het probleem ligt daar niet bij, dat zie ik bij de Harinxma brug ook nauwlijks. Het probleem ligt hier: Deze masten zijn gemaakt voor C-hoogte, echter blijft bij de brug jou bvl op A hoogte, hierdoor passen deze masten er dus niet bij, gezien ik ze er wel wil hebben past jou brug dus niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen