Ik heb een vraag... Als ik met de VIRM over een wissel gaat of in een bocht dan gaat de trein overhellen. Dit wordt waarschijnlijk met een script gedaan. Weet iemand of dit ook op andere treinen toegepast kan worden en hoe dit moet? Thnx..
Daar ben ik ook benieuwd naar. Bij een reguliere bocht helt de trein juist naar buiten. Dat is onrealistisch en daarom wil ik het overhellen juist uitschakelen.
Is gewoon een "rule" die je in de surveyor kunt toevoegen. Bovenin de blauwe balk staan een knop waar je rules kunt invoegen en verwijderen. Daar kun je ook bijv. je driving commands instellen.
Trainz Versie: 2006
Koos schreef:
Bij een reguliere bocht helt de trein juist naar buiten. Dat is onrealistisch ...... . Groet, Koos
Hallo marvin7408,
De VIRM bezit geen script dat het automatisch overhellen regelt, als je de "banking rule" toevoegt in de sessie van de route (zie Willems voorstel) regel je dit gelijk voor bijna elke trein.
@ Koos,
Citaat:
Bij een reguliere bocht helt de trein juist naar buiten. Dat is onrealistisch .....
Vanwege een foutieve bogey was dat bij sommige bakken een probleem in de Beta versie. Weet je zeker dat je de nieuwe download hebt geïnstalleerd?
De 16/17/1800 serie heeft dit bijvoorbeeld weer niet. Sommige treinen dus wel, sommige niet. Heel vreemd. Baal ervan dat ik daar zo weinig aan kan doen. Dat is tevens de reden dat ik eigenlijk alleen in een 1700 vanuit de cabine rijd.
Het probleem van een over hellende cabine is niet zo zelf op te lossen, dat komt omdat er in de trein maar één cabine (a.cabfront) is geplaatst, en die staat dan de verkeerde kant op, vandaar dat je in al mijn treinstellen, in het tweede stuk, eerst verkeerde kant op kijkt, druk je dan op "Alt+C" dan zit je in de goeie cabine en die helt dan niet over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen