Ik moet zeggen dat het er top uit ziet. Ik vind die verkeerszuil erg cool. Ik wil hem ook in mijn route hebben. Ook die vluchtheuvel is cool. Kan ik die al ergens downloaden?
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
Freko64 schreef:
Ik moet zeggen dat het er top uit ziet. Ik vind die verkeerszuil erg cool. Ik wil hem ook in mijn route hebben. Ook die vluchtheuvel is cool. Kan ik die al ergens downloaden?
Groeten,
Fred
hoi dank je die verkeerszuil ja die is mooi misschien zal ik heb uploaden die vlucht heuvel die heb ik zelf gemaakt ik heb nog een paar anderen gemaakt een met een fietspad er tussen en een paar kleinen voor maat zal kijken of ik deze samen voegen in een zip bestand voor de upload zo dat meer kunnen gebruiken in de route grt Gerard
Groeten,
Fred
hoi dank je die verkeerszuil ja die is mooi misschien zal ik heb uploaden die vlucht heuvel die heb ik zelf gemaakt ik heb nog een paar anderen gemaakt een met een fietspad er tussen en een paar kleinen voor maat zal kijken of ik deze samen voegen in een zip bestand voor de upload zo dat meer kunnen gebruiken in de route grt Gerard
hoi hier weer een paar screens van mijn route verder met het kruispunt die richt gaat naar en grootte kruispunt zo richting Den haag HS is nog a l een klus om precies die kruispunt te maken maar ja heb de tijd de zelfde kruispunt maar van andere kan t gezien
hoi weer even bezig met de route nu met de grote kruispunt waar ik veel ding wil plaatsen zo dat het net echt lijk wel een op gaven maar ja daar rijd ook veel verkeer en trams hier de plein eigenlijk hier de brug waar de trein verkeer richting Den haag HS gaat onder het verkeer en tram heb hier meer af gemaakt zodat het echt lijkt zover ik het van vroeger kan ook de straat tegen over Den haag Hs meer kleinen dingen geplaatst nog all word de route net echt probeer meestal via foto of van uit Google earth te vinden
Hi
weer even stuk verder met mijn route en het kruispunt we veel werk en geduld om het goed mogelijk na te maken is vaak aanpassen foto bekijken via Google earth maar het komt een mooi eind aan hier de grachten krijgt ook zijn vorm ook hier meer vorm en de haring koning naast de grachten hier een kijk op het kruispunt naar den haag HS hier het kruispunt waar ik nu mee bezig bent om beter resultaat te krijgen wel veel werk met al het verkeer en tram maar ja ik hoop als ik mijn route af hebt den haag in klein te hebben zowel trein als tram route
Al nieuwe vorderingen? Ik ben bijzonder benieuwd, tevens omdat ik uit de regio kom en de routes aardig goed ken! Ik zou graag meer zien! Foto's, filmpjes, etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen