Laten we zoveel mogelijk op 1 lijn blijven, dat werkt het beste.
Ik begrijp het ook wel, Zwolle - Leeuwarden is, zeker na dat de Leeuwarden Shuttle vorig jaar mei is opgeheven, één van de saaiste trajecten van Nederland, alleen maar ICMm met als afwisseling af en toe VIRM. Verder is er maar bar weinig te zien. Het is maar net wat je leuk vind
de meeste complimenten zijn al gegeven, en dat heb je verdient. iedereen die wat fabriseert voor/in trainz is fantastisch. de een is een kunstenaar met route's, en de ander heeft de gave om iets te bouwen. er zijn altijd uitzonderlingen die het allebij kunnen, zo als jij dus. vr.groet, willem
Vandaag wat vordering gemaakt rondom de (oude) IJsselbrug en Zwolle rangeer/goederen, bovenleiding verder opgehangen en wat scenery geplaatst: Zwolle Rangeer zelf is nu bijna af, dus word het tijd voor de scenery. Verder nog een screentje van de IJssebrug zelf, de mesh is nog WIP
In heel Zwolle is in mijn route nog geen spoor te bekennen van een Hanzelijn.
Overigens verklapt de titel van dit topic al waarom ik bezig ben gegaan aan de IJsselbrug
Goh, alweer screens uit Zwolle Dit keer wat various screens van Zwolle, hoewel er wel wat is gebeurt tussen Zwolle en Herfte Aansluiting.. Overzichtje:
@Michel219: Ik denk dat Zwolle bij mij wel ongeveer af is, bovendien is het Zwolle van nu lang niet gelijk aan die in mijn route. Toch bedank voor het aanbod
Ziet er goed uit! En natuurlijk heel erg herkenbaar:) Ik ben momenteel weer bezig met het nabouwen van wat gebouwen rond station Zwolle. Mocht je intresse hebben. Het gaat oa om de volgende gebouwen:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen