Ja dat klopt, maar het stukje Haege-Westerkerk is verkeer op beide sporen in beide richtingen mogelijk. Het is dus mogelijk om te reizen via het linkerspoor, zoals ook bijv. het geval is tussen Sittard-Heerlen. Ik ben nog het denken om dit te veranderen btw.
Of bedoel je dat de seinen in de gespiegelde volgorde moeten komen? Dus nu staat het voorste sein richting Noord en het achterste sein richting Zuid en dit omdraaien.
Leg eens uit. Volgens mij is het zoals Michael rijdt juist de bedoeling dat je wakker blijft.
Zoals Michael? Ik denk dat het er om te doen is dat je knopjes in drukt bij elk signaal, part of the game.. Ik zelf vind een sessie van een uur echt te lang, serieus ik word 's nachts wel eens waken en dan ga ik een stukje rijden. Daarna slaap ik als een roos... Ja, zoals Michael,...ik vind het knap...ik red het niet. Krijg ik niet die tram stil voor een rood sein, dan jakker ik wel met te hoge snelheid door een snelheidsbeperking.
Goh, zijn we in een slecht humeur? Ik plaats wel niks meer Als je een sessie van 1 uur al lang vind, phoe dan snap ik niet dat jij graag cargo rijd. Mensen die uren en uren onderweg zijn...
Nergens voor nodig, omdat er mensen zijn die mijn reply verkeerd op vatten? Lijkt me onnodig, we leven hier niet in een censuur staat als het om meningen/opvattingen gaat. Ik zal de volgende keer lachen, en dat hopen dat je 'het tussen de regels door' kan lezen.
Hierbij wens ik iedereen een hele fijne zondag! Ga lekker naar buiten, mooi weer...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen