Mooie shot Gil. Het beeld wat jij toont was hier vanochtend werkelijkheid. Het regende vrij hard en ik werd gewekt door een paar enorme knallen. Er viel een flinke onweersbui!
Zo, ben ik weer, nu met een snelle laptop die trainzen weer wat makkelijker moet maken. ICMm 4235 rijd tijdens een proefrit tussen Zwolle en Meppel, de bovenleiding kreeg een vlugge controle op fouten, ook werd gecontroleerd of de overwegen goed functioneren
Lijkt me een ideale plek om te zitten Robbert. Terwijl je lekker in het zonnetje zit treinen kijken! Michael ook een hele leuke shot met de kwaliteit die we gewend zijn. Draait de boel nu beter Michael? Wat zijn eigenlijk je nieuwe specs?
Dat zou ik ook wel willen hebben! Ik moet het doen met: Processor: Intel core i3 22000 @3.1 Ghz RAM geheugen: 4GB Videokaart: AMD Radoen HD 6670 75GB harde schijf 500GB externe harde schijf.
De Plan V reeks van Vincent begint er echt prachtig uit te zien, dus waar beter een foto maken dan daar waar nog genoeg Plan V's rondrijden: Zuid Limburg.
Tja je moet soms een beetje creatief met de materialen die je hebt, de masten op het depot zijn wel grijs, zo heb ik even gecheckt. Ik snap wel wat je bedoelt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen