Een nieuwe add-on in mijn PTP2 collectie, de br120. Moet zeggen, de mesh is prachtig, net als de textures. Maar de rijeigenschappen zijn een drama, traag optrekken, gemakkelijk in wielslip raken, op hellingen gemakkelijk snelheid verliezen. Ben beter van BlueSky Interactive gewent, dit was die €20 euries net niet waard.. Hij is leuk, maar kan vele malen beter. Gelukkig kan de wielslip in PTP2 uitgeschakeld worden, waardoor de loc nog redelijk op snelheid komt. een br 120 onderweg met een ICE-Ersatzzug richting Fulda
BSI is altijd een gok, ik vond de br120 er ook goed uit zien rijtuigen oke. Maar soms zie dingen die echt schandalig zijn voor payware... BTW leuk plaatje
Helemaal goed, de Deutsche Bahn Schenker (voorheen NS Cargo, Railion Nederland) met loc die je zelfs de Mak/BCC DE 6400 mag noemen. Een van de verschillen die zo op het oog springen is dat de Mak G1206 twee ventilators heeft een de DE 6400 een. Er zit ook nog een verschil in van 7 decimeter t.o.v. de DE 6400. Reskin is en blijft van mij, i.v.m. dat de mesh van AM is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen