Geheel barmhartig meeliftend op het succes van anderen (dank je wel Rasmuss, Christopher, Christa), is deze beta van een G1206 in ontwikkeling. Samenwerken en vrijgevigheid leiden tot grootse dingen
Hieronder de verklarende lijst; 3D Rasmuss Cab & 3D Edit CJ187 (Christopher) foto Christa Texture Jeroen Bos
heb een vraag ik heb van de 1251 van EETC nog een paar fotos gemaakt en ik vind de texture te moeilijk om een fotoskin te maken zou jij er wat mee kunnen??? dan stuur ik de fotos wel naar je toe
Nog steeds een beetje WIP, haar jurkje past haar steeds beter... [sarcasme]Overigens weer een heerlijk gevoel van meeliften op een andermans succes; Mesh; gjvh, Cab; Stevado, Bogey; Edwin Foto; Vicent/jeroen Texture; Jeroen... Mijn aandeel van zo'n 7 uur werk tot nu toe valt nuatuurlijk helemaal in het niet[/sarcasme] Zonder dat ik mezelf op de borst wil kloppen...., vind ik dit gewoon erg leuk te doen de enige credit je me mag geven is de moeite die ik wil nemen dit werkje straks te gaan delen op een nobele manier, geen gedoe met allemaal aparte uplaods, en je hoeft niet eens dankjewel te zeggen hoe Hollands kan het zijn.
Hierbij wil ik Steven bedank voor zijn medewerking w.b.t. de cabine
Prachtig Jeroen! Ik ben blij dat die bogey nog steeds van pas komt
Groeten Edwin.
Ik denk niet dat ik het je hoeft vragen, maar je vind het dan ook vast niet erg dat ik ze aanpas met de gele treden erop? Zoals altijd zal behalve jij dit erg waarden als je zo veel mogelijk klopt met de werkelijkheid.
Zo schoon als de skin nu is, zouden er dan zelfs niet zulke vieze onder moeten, maar mooi zwarte de draaistellen zijn een aantal weken geleden schoon gemaakt, misschien dat ik er komende avonden tijd voor heb, heb foto's zat, om misschien een nieuwe skin voor het draaistel te maken. Je hoort het nog wel.
Trouwens doe met de texture wat je wil, want die had ik van jou gekregen toen der tijd. Als er maar altijd in de config staat dat de mesh van mij is, vind ik alles best.
Uiteraard, doe ik dat. Doe ik wel eens anders? Klopt je heb wel een punt, ze zijn van het voorbeeld gitzwart, niet dat hele 'pas geschilderde' zwart...
Update:
...en uiteraard hoort daar een cab bij, met goed keuren van Stevdo mag hij mee in de release.
idd niet meer zo glimmend, ik ga eens kijken of ik een aantal verschillende draaistellen kan maken, dan kan iedereen voor zichzelf kiezen wat hij(of zij) eronder pleurt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen