ik vind de laastetijd veel goede en vooral mooie hollandse route's uitkomen. en daar hoort deze natuurlijk ook bij. hopelijk kunnen we met de kerst een ritje door het noorden maken. succes Michael, met de afwerking. vr.groet, willem
Trainz Versie: 2009
verbo622 schreef:
ik vind de laastetijd veel goede en vooral mooie hollandse route's uitkomen. en daar hoort deze natuurlijk ook bij. hopelijk kunnen we met de kerst een ritje door het noorden maken. succes Michael, met de afwerking. vr.groet, willem
Maar wij hebben elke dag nog plezier aan onze route. Helemaal met je eens Willem, het lijkt erop dat die ene groene naam en rode naam (jullie zijn toch de vrienden van trainz) die dit zeggen erg kinderachtig, lijkt wel ietsjes jaloezie in te zitten, ons het trainz plezier willen bederven, maar wij kunnen zeggen dat we de route zelf gemaakt hebben en niet met behulp van andere personen. En hoe weten jullie nu al hoe de route word, hebben jullie er ook aan mee gewerkt (ja dan kan je natuurlijk niks anders zeggen, eigen roem stinkt). Maar wij hebben elke dag nog plezier aan onze route.
Groeten van Sam die er nog steeds plezier aan beleefd omdat het een hobby is.
euhm ? ...waar gaat dit over ? Als je bedoelt dat we jou route niet mooi vinden dan heb je dat mis hoor .. alleen mijn smaak gaat uit naar routes die wat meer details bevatten .. realistischer overkomen.
Maar dat wil niet zeggen dat ik / wij waar jij het over hebt niet mooi vinden hoor. Dat is jouw conclussie ...
Succes Michael. Zo hebben we straks uit alle windstreken van Nederland een mooie route. En wat ik leuk vind is dat iedere bouwer zijn eigen inzicht heeft. Ik leer van de route van Sam en dat zal bij jouw route ook zo zijn. Plezier met de hobbie Walter
Helaas moet ik zeggen dat er tussen Heerenveen en Leeuwarden fouten in het sporenplan zijn gevonden, hierdoor moeten delen opnieuw aangelegt worden. De release wordt dus uitgesteld
Nice hoor Michael. Je bent op meerdere vlakken een bouwmeester. Wat deze hobby zo mooi maakt, is dat iedereen zijn eigen bouwstijl heeft. Dat maken de vele routes op TO.nl zo veelzijdig.
Er rest mij nog een vraag. Waar heb je die mooie wisseltongen gevonden Michael? Deze zou ik ook graag in mijn route introduceren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen