Ik vraag jullie om even geduld te hebben, want ik zit in Denemarken en de enige foto's die ik heb zijn van erg nieuw zwarte draaistellen, zelfs die met grauw weer zijn te glimmend. Dus ik ga proberen volgende week, een keer naar Amsterdam Centraal te gaan om foto's te maken. Nog heel even een week geduld
Als jij de foto hebt, kan je die wel even naar mijn hotmail sturen, vind ik prima dan heb ik het van het weekend wel af denk ik. Je weet een van mijn twee hotmail adressen wel te bereiken denk ik? Trouwens volgens mij kan je ook mijn email button gebruiken, nog handiger
...twee berichten zijn te veel eer al....eigenlijk sta ik niet alleen in het mogelijk maken van deze creatie..... ...voordat men de indruk krijgt dat ik alleen meeliftSENCUUR handel
het is weer een pracht lokkie geworden Jeroen. over dat meeliften, het kan er alleen maar mooier op worden, als je de oorspronkelijke niet vergeet. zelf heb ik ook diverse texturen en dergelijke in m'n cabine's zitten, maar weet niet meer wat of wie. dat is de rede waarom ze nog niet vrijkomen. vr.groet, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen