als ik de moerdijkbrug gebruik(nieuwe spoorbrug) dan verdwijnt hij als ik vanuit dordrecht richting brabant gaat. dit is de nieuwe spoorbrug die al een aantal jaar ergens staat (weet niet meer waar ik hem gedownload heb).
ook met andere content heb ik dat als dat te lang is. heb al diverse instellingen verandert zoals het zicht verder uitbreiden zodat ik verder kan kijken, maar dat helpt niet. of is dat het niet?
ik hoop antwoord te vinden heb al gezocht maar nog niet gevonden (of ik moet niet goed kijken).
bedoel je de HSL brug dan klopt het. denk dat iedereen daar last van heeft. waarschijnlijk te veel rekenwerk voor de pc. Martin van Kuilenburg is de maker ervan en is te downloaden op het DLS. vr.groet, willem
Trainz Versie: 2009
stout schreef:
als ik de moerdijkbrug gebruik(nieuwe spoorbrug) dan verdwijnt hij als ik vanuit dordrecht richting brabant gaat. dit is de nieuwe spoorbrug die al een aantal jaar ergens staat (weet niet meer waar ik hem gedownload heb).
ook met andere content heb ik dat als dat te lang is. heb al diverse instellingen verandert zoals het zicht verder uitbreiden zodat ik verder kan kijken, maar dat helpt niet. of is dat het niet?
ik hoop antwoord te vinden heb al gezocht maar nog niet gevonden (of ik moet niet goed kijken).
groetjes en alvast fijne kerstdagen stout
Bij mij verdwijnt de brug ook vanaf de andere kant, dus Brabant-Zuid Holland, dus het is geen Brabants probleem. Zoals Willem al zei, waarschijnlijk de lengte.
De moerdijkbrug is inderdaad een te lang object. Het einde van de brug ligt te ver van het middelpunt van de mesh (x en y in gmax zijn hier 0) als het middelpunt te ver achter je ligt dan word het object niet meer getekend, juist om je pc rekenwerk te besparen. Immers wat je niet ziet hoeft er ook niet te zijn toch? Die hele mesh die wij zien zal trainz een worst zijn. Hij kijkt alleen naar het middelpunt van de mesh. At least, dat idee geeft trainz mij.
ik had hem al op maximaal, denk ook niet dat het dat is. maar alles is te proberen en anders smokkelen door er zelf iets onder te maken op dat laatste stuk.
@Stout. Deze brug is niet in Trainz te gebruiken. De technische reden is ongetwijfeld die Michael gegeven heeft. Oplossing in Netherlands West van mij is de Spline TGV brigde <KUID:64819:38022>. Probleem opgelost Plezier met de Hobbie Walter
Trainz Versie: TANE
Dat was toen, dit is nu. Een groot deel van het water onder de brug sinds het werd gemaakt. Had een snelle blik op het in TS12 en dit is wat ik zag: en dat aan de andere kant. Beide zijn ongeveer 1,2 km van het einde dit zijn de optie instellingen. Verhoog de "Max Draw Distance" naar 3500m of zelfs 4000m als je wilt om het te zien van nog verder weg. Uiteraard uw grafische kaart moet in staat zijn om dat te behandelen Bedankt voor de feedback
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen