sinds gister avond heb ik een probleem. CM begon de database te repareren, en vanochtend toen ik trainz wou starten gebeurde hetzelfde, zonder CM op te starten.
Nu heb ik trainz weer opgestart, route geopend en ik mis enorm veel content. Het staat allemaal gewoon in de lijst. Content Manager geeft zelf geen foutmeldingen of ontbrekende afhankelijkheden.
Wie kan mij vertellen wat hier aan de hand is en hoe ik het op kan lossen?
Trainz Versie: 2009
Locje06 schreef:
Goedemiddag,
sinds gister avond heb ik een probleem. CM begon de database te repareren, en vanochtend toen ik trainz wou starten gebeurde hetzelfde, zonder CM op te starten.
Nu heb ik trainz weer opgestart, route geopend en ik mis enorm veel content. Het staat allemaal gewoon in de lijst. Content Manager geeft zelf geen foutmeldingen of ontbrekende afhankelijkheden.
Wie kan mij vertellen wat hier aan de hand is en hoe ik het op kan lossen?
bij voorbaat dank.
Locje0.6
Hoi,
Volgens mij moet je echt even repair database doen, ik weet uit ervaring dat het erg veel tijd kost, maar meestal is dan alles weer ok.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen