Geen probleem Jeroen! Ziet er tof uit zo, toch iets beter dan de schone versie! Mijn motivatie is toch heel erg laag de laatste tijd, dus je kan hem gerust vrijgeven als je wilt. Ik heb er geen bezwaar tegen. Kan later altijd die van mij en Michael nog vrijgeven, en anders houden Michael en ik hem.
Prima ik noem hem ook crs b186 dirty. Mocht je hem ook ooit brengen dan kan je ze uit elkaar houden voordat je ze selecteert.
michaeloosten1996 schreef:
Die CRS 186'er is dan toch flink vies geworden zeg. Toen ik hem begin zomer vorig jaar op de foto heb gezet was hij nog een stuk schoner.
Je skin ziet er wel machtig uit!
Thanks. Een uurtje of 8 werk zit er nu wel in, exclusief het voorwerk. Vorige week had ik de kans, ik hoefde er niet eens moeite voor te doen. Ik heb nog heel wat foto materieel van diverse loc's, maar ik vond deze inderdaad extra mooi vanwege de viezigheid. Dus dat prikkelde me deze te maken.
Geen probleem Jeroen! Ziet er tof uit zo, toch iets beter dan de schone versie! Mijn motivatie is toch heel erg laag de laatste tijd, dus je kan hem gerust vrijgeven als je wilt. Ik heb er geen bezwaar tegen. Kan later altijd die van mij en Michael nog vrijgeven, en anders houden Michael en ik hem.
Prima ik noem hem ook crs b186 dirty. Mocht je hem ook ooit brengen dan kan je ze uit elkaar houden voordat je ze selecteert.
michaeloosten1996 schreef:
Die CRS 186'er is dan toch flink vies geworden zeg. Toen ik hem begin zomer vorig jaar op de foto heb gezet was hij nog een stuk schoner.
Je skin ziet er wel machtig uit!
Thanks. Een uurtje of 8 werk zit er nu wel in, exclusief het voorwerk. Vorige week had ik de kans, ik hoefde er niet eens moeite voor te doen. Ik heb nog heel wat foto materieel van diverse loc's, maar ik vond deze inderdaad extra mooi vanwege de viezigheid. Dus dat prikkelde me deze te maken.
Ik wacht al een tijdje op antwoord van WilliamG. Als je het verschil ziet tussen die van Jeroen en die van mij, groot verschil: Schone versie Maurice: Vieze versie Jeroen:
Een poging om de 6400 van gjvh aan te pakken met nieuwe foto texturen en met de hulp van een elektricien zullen hoogst waarschijnlijk ook de rode sluitseinen gaan branden
Wow Jeroen, dat zou een mooie aanvulling zijn op de collectie!! Ziet er echt heel mooi uit, net zoals de vorige reskins die je hebt gedaan van Gjvh's creaties!
Ik ben een beetje aan knoeien met de Fccpps'jes, en zoals je ziet zit het grind (in dit geval gepikte kolen|) erin. Tot zo ver gaat dit werken, de load moet dus nog even wat kleiner en graag steenslag. Misschien dat de rangeerder+sluitplaaten er ook op komen.
Dit is namelijk een van de redenen waarom ik ooit ben begonnen me te inspannen voor trainz, en dit forum ben ben begonnen. Met als gezamenlijk doel Trainz beter te maken dan het is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen