Heren van het goede leven, Om de baanvaksnelheden te weten te komen heb ik een normblad van prorail http://www.saferail.nl/nat_docs/RnV-nor ... 003-v2.pdf verder zoek ik met de cabineritten op you-tube. Ik bemerk dat het normblad de lading niet dekt, te algemeen. Ook sporenplanonline geeft niet de informatie die ik zoek. Mijn vraag: Is er gedetailleerdere informatie over de baanvaksnelheden te verkrijgen? M.n. details van de emplacementen (Utrecht 40 km/h) en de bochten (Amersfoort uit 70 km/h) zijn zaken die ik zoek. Walter
Wat je nog zou kunnen doen is om op Youtube een privébericht te sturen naar Meesterpaul2 (Veel HD Cabineritten en volgens mij Volledig bevoegd Machinist NS) Met een aantal vragen wat jij als informatie wil hebben.. Verder zal ik niet te veel kijken naar die lijst met baanvaksnelheden.. er kloppen al een aantal zaken niet op dat blad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen