Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
Hallo even weer bezig met gmax aan het knutstelen ik wou proberen om de netkous te maken de tram brug me station er bij is nog niet helemaal af maar komt langzaam op dreef
eingelijk is het maar een klein segment van de hele brug ik heb het hier even aan elkaar gezet zo datje kan zie hoe het er uit zal moeten ,zien ik denk wel dat ik een spinsel van ga maken maar begin is er wel alleen als ik wit maakt wat het wel is komt in trainz erg fel over een tip hoe ik wit goed kan laten weer geven in Trainz zodat het niet fel pijn in de ogen doet
kleine update van de netkous in den haag hier de spinsel versie kleine vraag hoe krijg ik mij rails precies in het midden tussen die 2 balken heb geprobeerd om de trackoffsets te verander maar dat help niet die nu op -2,2 staat
hier ook even mij configfile die ik gebruik kuid <kuid:418847:562> kind "bridge" type "bridge" region "NL" bridgetrack <KUID:85701:38201> trackoffsets -2,2 height 12 rgb 0,0,255 length 4.2 istrack 1
Prachtig gedaan! Het mist nog wel het juistje kleurtje inderdaad, én er rijden natuurlijk geen GTL's in. Ik ben benieuwd hoe je het Beatrixkwartier zal maken.
kleine vraag hoe krijg ik mij rails precies in het midden tussen die 2 balken heb geprobeerd om de trackoffsets te verander maar dat help niet die nu op -2,2 staat.
dat doe je inderdaad met trackoffsets. probeer eens met -2.2,2.4 of zoiets. of je moet de balken iets verzetten.
trouwens, bouw je aan iets moois. zie er netjes uit. vr.groet,willem
It is de site van de oorspronkelijke bouwer. http://members.home.nl/o.sluik/index.html Hier kan je je hart ophalen aan HTM GTL'S, en... ze nog gratis downloaden ook.
hier bij een mijn bouwsel van de beatrixkwatier in den haag waar aan de netkous aan vast komt die ook aal eerder gemaakt heb alleen ging er iets met saven en ben grootse gedeelte kwijt dus moet ik beging met de laaste save gmax maar ja houd je bezig
texturen moet nog er op maar dat komt en wat klein dingen op het perron de trap
hallo
ik heb een vraag ik heb nu mijn tramrails in trainz alleen nu zweeft de tram er boven heb van alles geprobeerd maar hij wil er niet op de rails komen wat doe ik verkeerd
hier ook mij config die ik gebruik kuid <kuid:418847:565> kind "track" type "tramrails" region "NL" light 1 length 1 width 4 bendy 1 repeats 0 rgb 200,200,0 istrack 1 upright 1 endlength 1 trainz-build 2.2 category-class "TR" category-region-0 "NL" category-era-0 "2000s" username "tramrails" hoop dat iemand het weet zodat ik het mooier kan maken
hallo weer een stukje verder met de tramrails @yellowcake bedankt voor de tip ja was inderdaad lager dan 30cm @sam de haasge tram heb ik niet gemaakt is van iemand anders maar pas wel goed op de rails hier de rails onder een weg hier met de tramrails zonder de weg er naast maar wel met de steun er onder
hallo even iets mooie gemaakt 2 Hekjes Spinsel even rust in het maken van de beatrixkwatier werd een beetje zat dus maar wat kleine dingen gemaakt .
vraag ik heb zins een paar dagen Trainz 2012 ik heb mij route over kunnen zetten alleen mis je soms dingen is er ook een comptebelmode aan net als in ander TRZ versie ook in 2012 aanwezig kon het niet vinden ander ja dan wat aan passen dan maar houd je bezig
Hallo nu ik mij route in Trz 2012 heb en dingen moest vernieuwen ben ik verder gegaan met de 2 tramtunnel bij den haag Hollandspoor hier is nog niet ben zelf de hekwerk en muur in gmax aan het maken hier voor
jammer dat veel treinen niet werken TRZ 2012 is eer een manier om het toch de doen heb geprobeerd om versie nummer te verander naar 2.7 maar nog steeds rood in en kan het niet plaatsen in mij route
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen