Bedankt voor de info Michael. Ik zit één trapje lager, dus ik ga hem patchen naar sp4. Samen met de route van Sam en ondergetekende is het nu van Noord naar Zuid en naar West aardig op de kaart gezet!
Ben even door de route heen 'gevlogen' en het ziet er echt heel gaaf uit! Die sporen en bovenleiding zijn echt heel erg gaaf en zo gedetailleerd, machtig hoor! Gelukkig trekt mijn PC de route wel aardig. Straks even een stukje rijden, maar voordat ik dat ga doen heb ik nog een vraag. Ik heb RTS tracks, maar er missen nog tracks als ik in de route kijk. Met name rondom Zwolle ontbreken de sporen. Het is nu net een spookstation, haha! Maar weet iemand hoe ik die sporen kan vervangen door houten bielzen van RTS? Ik kan namelijk niet op de ontbrekende sporen (die verschijnen als witte lijnen) klikken.
Verrek, je bent niet de eerste waarvan ik hoor dat rond Zwolle de sporen missen, ik ga ze vervangen voor de update versie 1.1, waar ik momenteel mee bezig ben
Welke tracks gebruik je eigenlijk rond Zwolle, Michael? Ik meende dat Gil dit probleem ook al had en noodgedwongen zijn tracks heeft moeten vervangen. Voor de rest lijkt de route aardig compleet. Hier en daar ontbreekt een hek of een klein gebouw, maar daar merk ik weinig van aangezien ik niet vaak in die contreien kom.
niet alleen koos hebt het probleem ik zelf heb dat ook namelijke en somige delen van de bovenleiding is verdwenen en ik heb alle contenten gedwonload van de bovenleiding van jou michael maar toch in de route ontzichbaar geworden groetjes stefan
niet alleen koos hebt het probleem ik zelf heb dat ook namelijke en somige delen van de bovenleiding is verdwenen en ik heb alle contenten gedwonload van de bovenleiding van jou michael maar toch in de route ontzichbaar geworden groetjes stefan
Dan moet je alle bvl nogmaals opnieuw installeren. Ik heb ook gehad dat sommige dingen weg waren
Aan woorden alleen heb ik vrij weinig, ik kan niet op jullie computerscherm zien waar er iets ontbreekt, als je een probleem vind, zou ik het prettig vinden als je er een screenshot van maakt en deze hier plaatst
Over de bovenleiding: Ik raad je aan om er voor te zorgen dat als je mijn benodigdheden download dat alles overschreven word, zodat de bovenleiding juist geïnstalleerd word.
ik heb de benodigdheden uitgepakt uit het rar bestand en kreeg deze fouten ! C:\Users\Stevan\Downloads\afhankelijkheden (2).rar: CRC niet correct. Het bestand Eigen content.cdp is beschadigd ! C:\Users\Stevan\Downloads\afhankelijkheden (2).rar: Onverwacht einde van archief groetjes stefan
ik heb de benodigdheden uitgepakt uit het rar bestand en kreeg deze fouten ! C:\Users\Stevan\Downloads\afhankelijkheden (2).rar: CRC niet correct. Het bestand Eigen content.cdp is beschadigd ! C:\Users\Stevan\Downloads\afhankelijkheden (2).rar: Onverwacht einde van archief groetjes stefan
1. Download Winrar 2. Download het bestand 3. klik het bestand open 4. verplaats de bestanden naar je bureaublad (dus niet uitpakken maar gewoon verplaatsen)
Ben even vanaf Leeuwarden naar Zwolle gereden, wat een eind zeg. Haha! Maar het is wel gaaf. Vooral die bovenleiding is ronduit fascinerend, op sommige punten ben ik meer naar de bovenleiding dan het spoor aan het kijken.
Hier wat aandachtspuntjes war jij om gevraagd hebt. Foto 1. Ontbrekende sporen bij Heerenveen. Ook bij Zwolle en op enkele plaatsen aan de vrije baan ontbreken sporen.
Foto 2. Dit portaal wat je hier op de foto ziet, bij Herfte aansluiting werkt niet. Op de foto is dit niet te zien omdat ik inmiddels zelf maatregelen getroffen heb. De hangers zijn er wel, maar het oorspronkelijke portaal ontbrak (die is nu inmiddels vervangen zoals je ziet).
Foto 3. Op deze (bekende?) brug ontbreken wat bovenleiding masten.
Super bedankt koos! Ik heb de 2 portalen even nagekeken, die bij Herfte Aansluiting blijkt een foute user-id te hebben (44330 ipv 443300), vandaar dat deze niet is meegenomen in de benodigdheden download, geld ook voor de spoorbruggen te akkrum en grou. Dat portaal op de brug snap ik dan weer niet, zou je willen kijken of deze kuid in je database zit? MO BKport 1t groen,<kuid:4296:88874>, dat is namelijk de missende portaal, maar gezien de kuid zou die wel bij de download moeten zitten.
Als je nog meer ontbrekende portalen ziet dan hoor ik het graag!
De sporen ga ik ook nog even nakijken, ik denk dat ik meer RTS tracks heb dan sommige mensen. Dus ga ik kijken of ik alle RTS tracks met hoge nummertjes (tot nu toe tracks 26 en 31) vervangen door lagere. Tot welk nummertje gaan de RTS tracks bij jou?
@Locje06: Als je trainz 2009 gebruikt moet je trainz versie gepatched zijn tot Service Pack 4, anders gaat de route niet werken @Metro5201: Ik weet niet waarom de file bij jou niet werkt, ik hoor er verder niemand over en gezien de file voor mij wel werkt kan ik het probleem ook niet verhelpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen