Dit begrijp ik niet helemaal Jeroen... Je doet dit voor jezelf en niet voor iemand anders (oke, het is altijd leuk als mensen je content downloaden en gebruiken). Ik vind het jammer dat je dit niet voor jezelf doet maar wacht tot mensen je een mailtje gaan sturen van wat ze ervan vinden. Ik maak al mijn repaints voor mijzelf, en niet voor iemand anders. Als je dat wel doet schiet je jezelf waarschijnlijk tekort...
Maarja, dat is mijn bescheiden mening natuurlijk...
klop dat je het niet begrijpt. Of ik het afmaak is maar de vraag, en als ik het af heb mag je een mailtje schrijven of je hem mag of wilt hebben. That's all, meer niet.
Bedankt voor de complimenten... En nee, als je zo'n beetje alles leest hier op he forum weet je dat ik het niet voor andere maak, dat ik de moeite nam om het te delen is weer iets anders.
Jeroen: het working in process kader is leuk maar er staan wel wat fouten in, ten eerste is het work in progress en ten tweede zou ik er even Jeroen Trainz van maken ipv Trianz
Verder zijn je reskins uiteraard weer van superieure kwaliteit, alleen niet mij tijdperk, dus van mij sowieso geen mailtje
Jeroen: het working in process kader is leuk maar er staan wel wat fouten in, ten eerste is het work in progress en ten tweede zou ik er even Jeroen Trainz van maken ipv Trianz ;)
Verder zijn je reskins uiteraard weer van superieure kwaliteit, alleen niet mij tijdperk, dus van mij sowieso geen mailtje ;)
Groeten Edwin.
Ik slaap lekker op mijn Auping ;) Maar idd, Trianz is slordig ;) Verder, working in progress, je hebt gelijk, maar 2% viel het op. Zelfs Railworks schrijft het zo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen