Trainz Versie: 2009
Hoi, kan iemand me aangeven waarom bovenstaande content van barrie40 nadat deze geinstalleerd is in Trainz 2009 door Trainz als een sessie wordt gezien en niet als een route. Trainz merkt dan op dat ik eerst een route moet installeren en dan pas de sessie. Wat doe ik dan verkeerd?
Hetzelfde probleem als Waardenw : de route wordt als sessie gezien, waardoor je geen echte sessie kan creeren. Advies gegeven: Buildversie veranderen. Maar WestNederland is gebouwd in Trainz 2009 en geinstalleerd in Trainz 2009. Wat wordt precies bedoeld met "Build" ?? Ik draai Trainz 2009, "Build 38824". Als men aanraadt "build" te veranderen gaat het dan om de TS versie of over dat 5-cijferige nummer?
Hetzelfde probleem als Waardenw : de route wordt als sessie gezien, waardoor je geen echte sessie kan creeren. Advies gegeven: Buildversie veranderen. Maar WestNederland is gebouwd in Trainz 2009 en geinstalleerd in Trainz 2009. Wat wordt precies bedoeld met "Build" ?? Ik draai Trainz 2009, "Build 38824". Als men aanraadt "build" te veranderen gaat het dan om de TS versie of over dat 5-cijferige nummer?
Je zegt het zelf al: build 38824. Lijkt me dus duidelijk wat je moet veranderen.
L0.6
EDIT: zie dat z'n account is verwijderd, achteraf was mn reactie dus niet nodig geweest:P
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen