Jij ook veel plezier Daniel, en nogmaals bedankt voor de fraaie steigers. Het unieke Noord Hollandse landschap wordt vormgegeven. Plezier met de hobbie Walter
Vandaag Zaandam richting Hoorn uitgewerkt. Met ATLS ogebouwde overweg richting Hoorn. Het spoor vanuit Hoorn gaat over de brug. Zaandam, de brug over De Zaan. Plezier met de Hobbie. Walter
De route Amsterdam-Zaandam-Hoorn-Enkhuizen is voor 98% klaar.Echt "klaar" bestaat niet. Maar stations,snelheidsborden, bovenleiding, en niet te vergeten het landschap ziet er bevredigend uit. Een filmpje geprobeerd, maar dat wordt erg groot. Misschien later een keertje. Hier een aantal screens zaandam-hoorn. Vanuit een Koploper. Vertrek vanuit Zaandam Overweg (6 keer ATLS, diverse typen) We naderen Purmerend Purmerend Weidevenne Veel Nieuwbouw in Purmerend Station Purmerend Station Purmerend Overwhere Door Bedrijventerrein Purmerend weer uit. Noord Hollands landschap Af en toe een klein dorpje. Veel water De rand van Hoorn. De brede overwegen bij Station Hoorn met ATLS gemaakt. Station Hoorn Bestemming bereikt. Plezier met de Hobbie. Walter
De laatste weken ben ik bezig geweest met het maken van een scenario Enkhuizen-Amsterdam. Er rijden nu 8 treinen op dit traject. Hier een cabinerit van Amsterdam CS naar Amsterdam Sloterdijk. Vergeet even de "gedraaide" bovenleiding portalen. Veroorzaakt door de splines die niet met sp 4 werken. Ik ben daar nog mee bezig.
Plezier met de Hobbie Walter
En hier een film van het laatste stuk van de route. Bovenkarspel Flora naar Enkhuizen. Hier moeten nog wat switches invisible gemaakt worden. Ook hier staat de bovenleiding niet overal op sp4 niveau. Verder in mijn ogen hardstikke leuk.
We verlaten Noord Holland en gaan beginnen aan de route Arnhem-Nijmegen. Googleomzetter Station Nijmegen wat opgeleukt met Sketchup. De Brug van Nijmegen op de achtergrond.
Trainz Versie: 2009
Ik dacht ook dat is een mooie aanwinst dat station van Nijmegen, maar als je hem goed neerzet, is de kant zoals je er nu tegen aankijkt wel mooi. Maar de perron zijde ziet er niet uit, zo lelijk en dat zie je als je met een trein binnen komt rijden, dat is de reden dat ik hem niet geplaatst heb.
Verder veel succes Walter en ik zie dat je nog steeds alles overtrekt via google, want ik dacht al wat gaat die Walter toch snel met bouwen.
Dank voor de opbouwende motiverende reacties heren! Ik heb Station Nijmegen (en dat doe ik met meer Google omzetters) aangepast. Ik verander de daken van de lelijke Google foto naar een effe kleur. Dat maakt een gebouw een stuk strakker. De andere zijde van het station is "redelijk", maar ik expirimenteer nog wat verder. De Googlekaarten maak ik bij de bochten en emplacementen. De rechte stukken spoor meet ik dan tussen de kaarten in. Beetje een middenweg. Plezier met de Hobbie Walter
Nijmegen WIP. Een 7 baks Intercity Zutphen-Arnhem-Nijmegen steekt de Waal over. De historische Waalbrug Het Centrum gezien vanaf de overzijde. Plezier met de Hobbie Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen