Aangekomen bij het emplacement van Susteren qua bovenleiding,en dit wordt een klus die ik nooit eerder heb gedaan,maar dankzij de bovenleiding van Michael kan het gerealiseerd worden!!
Thnx,nu ff weer wat verder..Station Sittard gedeeltelijk voorzien van bovenleiding Wisseltongen,schakelpotjes en dergelijken ontbreken nu nog maar er wordt aan de weg getimmerd
Dat het een behoorlijke klus is,is wel duidelijk ja. Maar de bovenleiding set van Michael is wel erg prettig om mee te werken,ook al kost het veel tijd
Thnx, weer even verder met de waslijn. Het emplacement van Susteren is inmiddels compleet voorzien van bovenleiding. Nu richting Echt,Maasbracht,Linne en Roermond het bovenleiding aanleggen. Emplacement Linne Emplacement Susteren
Ziet er fenomenaal uit. Mijn complimenten. Mag ik overigens vragen hoe je aan die mooie wisselstellers komt? Ik gebruik momenteel de verouderde stellers van GJVH.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen