ik vindt hem prachtig ook al zie ik een paar verschillen. maar je zou het toch niet voor de 100 % voor elkaar kunnen krijgen. ik doe het je zomaar niet na, in ieder geval. vr.groet, willem
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Bedankt. Inderdaad, perfectie valt niet te bevalen. Daarom ben ik behoorlijk tevreden met huidig model. Nu nog interieur afmaken (is al bijna klaar) en er zal een eerste versie als bèta online komen. Cabine komt wat later.
Edit: Zie hier trouwens hoe lang deze metro is. Ter referentie: het origineel is 116 meter lang.
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Bedankt! Het was een ware nachtmerrie. Al die hoekjes maken het extra lastig, vooral als je iets verkeerd hebt gedaan en dat wil verbeteren. Dan moet je weer eindeloos spiegelen en draaien om het te verbeteren.
misschien een kleine tip, om dan een aantal dingen verbergen waar je niet mee bezig bent. maar het resultaat mag er zijn hoor Aron. prachtig vr.groet, willem
Ja, hij rijdt nu ook echt in Trainz:
Door de bocht:
Iedereen enorm bedankt! @Verbo: in principe ben ik met alle onderdelen van metro bezig, dus verbergen lijkt mij dan niet nodig. Tijdens het bouwen wordt natuurlijk wel een hoop verborgen, anders verlies ik het overzicht op het scherm.
Mijn content is met 3ds Max 2012 gemaakt. Hier kan je exporter vinden (tot 3ds-versie 2012): http://online.ts2009.com/mediaWiki/inde ... _Exporters . Vanuit 3ds kan je exporteren via toolbar Edit -> Export -> Opslaan als "Trainz format (*.im, *.KIN)".
Wauw, heel erg bedankt voor deze prachtige metro! Liefde voor de M5 <3 Rijdt als een zonnetje, klinkt mooi, ziet er fantastisch uit.
Toch een puntje van feedback: -Afremmen gaat wel heel erg snel -Binnencamera van de tussenrijtuigen is dezelfde als dat kan de kopbak, dus er zit ook een cabine in de tussenbakken ineens -Kan het niet goed zien omdat ik nog geen bovengrondse metrostations in mijn route heb met passagiersfunctie (ga ik straks alsnog even erin zetten), maar volgens mij gaan de deuren niet open.
EDIT: Deuren gaan wel open, sorry. Is alleen met de binnencamera niet te zien. Open- en sluitgeluid klinkt echter niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen