Ik zal eens kijken. Ik denk niet de complete loc, maar wel stukken zijwand en zeker ook wat nummerschilden en fabrieksplaten. Geloof ook dat ik de roosters mooi recht op de foto heb.
Verder over de verlichting, ik zou graag ook locs zien met 'omgekeerd-L' dat was niet mogelijk eerst, maar nu misschien wel.
Op 18 maart 1963 werd het L-sein ingevoerd, om verschillende reden werd dit op 20 mei 1963 veranderd in een omgekeerd L-sein. Veel later kregen ze natuurlijk het A-sein. Wat ik graag zou zien is, turqooise en bruin met twee punts sein, want die kleuren reden niet meer in '63, ook een blauwe met twee punts sein kan. Voor na '63 dan een zelfde blauwe met omgekeerd L-sein en zeker de blauwe met NS vignet moet het omgekeerde L-sein hebben, daar het logo vanaf 1968 op de locs verscheen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het dan werkt met dit script, die zal toch (sowieso voor de sluitseinen) points aan moeten maken, je zou zeggen dat ipv een derde lamp in het midden, je het ook zo zou moeten kunnen krijgen dat deze bij een van de sluitlichten zit.
En anders moet ik toch eens gaan beginnen aan een 1200 te bouwen Eerst maar eens mat'54
Ik loop nu al tegen beperkingen aan in TS12, omdat sommige dingen gewoon niet meer werken. De 1200 toen der tijd door gjvh gemaakt is echt aan zijn maximale door ontwikkel tijd gekomen. Dus ja, een nieuwe 1200 is wel wenselijk. Doe eerst die mat'54 maar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen