Ziet er fenomenaal uit. Mijn complimenten. Mag ik overigens vragen hoe je aan die mooie wisselstellers komt? Ik gebruik momenteel de verouderde stellers van GJVH.
@Koos: Zoals Gert al aangaf zijn de wisselmotoren van HCC (payware)
@Marvin 7408: Ja het heeft veel tijd gekost om alle bovenleiding aan te leggen op het emplacement,maar dankzij Michael Oosten zijn zeer fraaie bovenleidingsset is het mogelijk om het realistisch aan te leggen!
En natuurlijk hebben youtube filmpjes van de omgeving en oude foto's mogelijkheid geboden om de bovenleiding aan te leggen zoals het toen was aangelegd. (Min of meer)
Het aanleggen van bovenleiding vergt veel tijd en uitzoekerij. Maar met wat geduld wordt het wel wat
Emplacement Susteren richting Roermond Susteren aansluiting richting Roermond Station Echt Close up Emplacement Maasbracht Linne aansluiting Emplacement Linne Station Roermond,gezien vanaf de losweg Close up Nog eentje dan Wissels richting splitsing Weert en Venlo Links 2 sporig traject richting Weert,en rechts het enkelsporig diesel spoor richting Venlo
Trainz Versie: 2009
Dat ziet er allemaal prachtig uit. Alleen jammer dat bijna, zoals bij Susteren en net voorbij Maasbracht alle rails weg is gehaald, zodat je niet ff kan kijken hoe het moet worden. Dus hoe jij dat maakt petje af.
Ja klopt,ze hebben vele wissels verwijderd en rangeerterreinen opgebroken. Maar oude foto's zijn wel her en der te vinden op internet,dus vergemakkelijkt de boel een beetje,en op plaatsen waar geen foto's van zijn zal geimprofiseerd moeten worden
Jouw shots zijn altijd om te genieten, en wat een oog voor detail. Ik blijf jouw project tot op de voet volgen. Mooi om te zien hoe Limburg was in betere tijden. Helaas is men bezig met Nederlandse Spoornetwerk flink te versoberen. Zo verdwijnen in Utrecht minimaal 130 wissels. Ook Limburg heeft de afgelopen 10 jaar enorme wisselsaneringen doorstaan. Wat nu rest zijn enkel nog wat overloopwissels die overgebleven zijn van de gesaneerde emplacementen.
Gaaf om te zien dat alles bij jou in ere wordt hersteld Gil. Nogmaals, ik blijf jouw project tot op de voet volgen!
Ik ga niet meer verder met deze route vanwege tijdsgebrek en weinig motivatie. De route loopt vanaf Sittard t/m Haelen. De sporen en bovenleiding zijn professioneel aangelegd.
Heb je interesse in deze route mail me dan even dan stuur ik deze naar je door. Je mag de route nadat deze volgens jou voltooid is onder je eigen naam uitbrengen. Permissie heb je dus bij deze.
De route is gemaakt in TS 2009 SP4 en bevat enige payware content waaronder de wisselmotoren van HCC en Stookjukken van Amazing Mike. Houd daar dus wel rekening mee!!!
Mocht je freeware content missen,dan hoor ik t wel.
beste Gil, jouw route ziet er fantastisch uit. jammer dat je (zoals vele een dip) geen motivatie meer heb. maar dat komt later hopelijk wel terug. wens je veel plezier met dat gene wat je nu gaat doen. maar vergeet Trainz niet.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Ik sluit me volledig met mijn voorganger Willem aan, Je heb voor Trainz diverse routes gebouwd met een hele goede resultaat, mijn complimenten daarvoor, misschien dat je ooit weer motivatie terug krijgt om weer met Trainz te gaan werken. Ik zou graag deze project van je willen hebben, je ziet mijn mailtje naar je toe komen.
ik wens je veel plezier met je wat je gaat ondernemen, en doe ook rustig aan Gil.
Beste iedereen,ik ben niet gestopt met trainz,maar deze route vergt veel aankleding,en daar zijn jullie veel beter in dan ik,dus geef ik deze route aan jullie. Maak er wat moois van!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen