Ik heb nu de VIRM gedownload voor Trainz, alleen heb ik daar de mappen voor met het content en heb daar geen ervaring mee. Hoe krijg ik dat omgezet naar een cdp om het te importeren of hoe krijg ik het in Trainz?
- Jesse
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 04 aug 2014 19:07, in totaal 1 keer bewerkt.
Voor trainz mac (1) je gaat naar >bibliotheek (library) dan naar > TrainzSimulator dan ga je naar > Original en kies je een hash uit waar je de bestanden in plakt
als je dit gedaan hebt dan ga je naar trainz en doe je een database rebuild zodat alle bestanden worden gelezen
voor trainz mac 2 je gaat naar bibliotheek (library) dan klik je containers aan dan klik je op trainzmac2.n3v ofzo dan krijg je dit te zien en klik je op Data
dan kom je hier terecht en klik je op local en kies je een hash uit om het in te plakken
als je dit gedaan hebt dan ga je naar trainz en doe je een database rebuild zodat alle bestanden worden gelezen Gr, gijs
helemaal niks je moet wel in elke hash steeds een mapje met een onderdeel plaatsen en het maakt niet uit hoeveel mapjes met een onderdeel in een hash staan
Heb ze zo in hash-00 staan en dan rebuild database, maar ik zie ze nergens terug in mijn content manager? (die eerste kuid 2 map stond er al in, heb de rest erbij gezet)
In Trainz heb ik er nu een paar tussenstaan alleen staan ze in het rood, in content manager kan ik ze echter niet terug vinden dus heb ook geen idee welke foutmelding hij geeft. Rebuild database al gedaan.
Ik heb me mac nu niet bij de hand maar bij mijn weten Moet je eerst alle in de hash zetten (alles van wat je bij de virm download hebt gekregen en dan een rebuild database doen) dan alles zoeken dmv VIRM en alles wat rood is dan openen voor edit niks doen en dan alles weer converreren en dan doet ie het als het goed is
Ik zag ze niet in content manager in die lijst staan, wel WS.VIRM.ABv6 bogey En daar dependants van geopend en daar stonden ze in het rood met 'faulty' iets met "Binary conversion failed for texture resource" heb open for edit gedaan en dan gecommit zoals je zei en als het goed is doen ze het nu allemaal 'Modified' in het zwart (dus geen rode errors)
Zal even kijken of het werkt in Trainz zelf.
edit: Ze werken, alleen heb ik geen kop bakken en is alles ABv (geen enkel Bv) best jammer.
(Alleen zie ik nu dat ik blijkbaar niet alles goed in de hash map heb gezet, dus dat even doen en kijken of ik het werkend krijg.
edit2: In DD-IRM en nog andere mappen zitten nog submappen. En die submappen moest ik in de hash map zetten, niet die bovenliggende map. Trainz verwijderd die bij rebuilden van database, vandaar dat die kop bakken er niet meer in stonden (terwijl ik alles erin had gezet) Nu opnieuw erin gezet en hij is nu database aan het rebuilden, hopen dat hij het nu wel doet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen