hallo ik heb een probleem ik ben de niddertalbahn aan het download voor trainz 12 en de sessie niddertalbahn basis. dus ik download de treinen en bij alle 189 ers die doen het niet wegens een error en dit is de error: Warning: The texture 'loco_body/shadec.bmp' is a uniform color. en deze: Warning: The texture 'loco_body/window.tga' is a uniform color. wie kan me helpen anders, kan ik de sessie niet spelen. weet iemand hoe je dit oplost. groetjes
http://en.wikibooks.org/wiki/Trainz/AM% ... form_color. t has been reported that this warning is not generated if the image is less than 64x64, but this does not appear to be the case for Build 61388. A single pixel difference is enough to eliminate the warn
wat voor informatei bedoel jeroen. ik heb build 58414. en de 189ers werken voor het patchen nog wel de treinen waar het om gaat is: alle railion trein van trainzonline, de husa treinen van trainzonline en de 189 991 North Cargo European Bulls Dispolok van trainzlonlien bedoel je dit met meer informatie? gr
ps wat bedoel je met die tekst die onder die link staat?
Jeroen ik snap wat dat tekentje betekent maar hoe heb cj het voorelkaar gekregen dat vraag ik me af. Lees ik het goed dat je de 189 voor 12 geschik ga maken dan wacht ik wel even. Bedankt dat je dat ga doen alvast. Gr
jeroen nu heb ik nog een vraag. ik doenload objecten in de niddertalbahn maar telkens om de zoveel keer dat ik in de route ben geweest verdwijnen er object die worden uit trainz gewist. hoe los ik dit op dit is ook zo in de sesie van de baan. het is heel irriterend als je heel veel treinen gedownload heb en weg zijn en het erg lang duur voordat ik hem terug vind tussen al mijn downloads. gr
De door mijn ge reskinde 189's voor TS12 zijn beschikbaar op Trainz Online en Auran DLS. Welke 189'n dat dat nog niet zijn, volgen misschien nog in de toekomst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen