hallo, ik kan de utc content niet uitpakken welke unarchiver ik ook gebruik weet iemand hoe de content van utc (amazingmike) wel werkt? of doet dat het überhaupt nooit? ofzow
Oude troep van 15 jaar terug. Als je de moeite had genomen om even te lezen wat er op mijn website staat ,dan zie je staan dat er gebruik gemaakt word van winace en er staat ook gelijk een linkje waar je het kan downloaden. alles werkt prima mits jij de verkeerde versie trainz gebruik. beter neem je de trs freeware,ziet er 100x beter uit dan die oude troep,waarom het er nog op staat weet ik ook niet.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
ook is het oude spul, en je kraak je eigen werk af oké Mike dat zijn jou woorden. Maar toen je eraan begon was het mooi spul wat je maakte en de tijden veranderen en de dingen ook . We worden trouwens ook wat ouder en nu gaan we kritischer tegen dingen aan kijken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen