Hallo! Ik heb niet echt een probleem maar wel een vraag. Ik vind het leuk om voor mijn eigen routes bepaalde dingen te skinnen, zoals van een reclamebord een lijnennetkaart maken, of mijn eigen DRIS-schermen knutselen. Nou is dat erg makkelijk te doen bij content die is opgebouwd uit .bmp of .jpg-afbeeldingen, gebruik ik gewoon het goeie ouwe paint voor.
Nou zijn er ook erg veel dingen waar ik niks mee kan. Ik zou bijvoorbeeld graag eigen bestemmingen op de ANWB-wegwijzers willen zetten, maar bij 'bewerken in verkenner' kom ik uit op .tga-bestanden. Ook zie ik wel eens .im, .gs of .kin-bestanden voorbijkomen.
Vraag is dus: zijn er (gratis) programma's verkrijgbaar/te downloaden waarmee ik dit soort bestanden kan openen en bewerken? Welke programma's gebruiken jullie zelf?
Bedankt, Photoshop is binnen en het openen en bewerken van TGA-bestanden is gelukt Eens zien wat er nog meer mee kan. @Jeroen, wat kan ik met paint.net nog meer wat met photoshop niet kan? (ga het natuurlijk niet binnenharken als het niet meer hoeft )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen