Beste trainzers,ik ben weer eens een nieuwe module aan het maken voor degenen die dat kunnen gebruiken in hun eigen route. In eerste instantie wilde ik een klein Stationnetje met een beschaafd emplacement ernaast bouwen. Het Kleine Stationnetje is gebleven,maar aangezien ik van de emplacementen ben...is dat gaandeweg uit de kluiten gegroeid. Hahaha Here We Go!!!
Mochten er dingen zijn opgevallen die niet goed zijn,of zijn er wensen die uitbreiding bieden,dan hoor ik dat graag,en dan wordt aan de weg (het spoor) getimmerd.
@Sander: Bovenleiding van Michael Oosten werkt uitstekend,het is veelzijdig en opzich niet echt zwaar content,en dat is maar goed ook want op een gedeelte van het Emplacement lopen 40 sporen naast elkaar. Het Station kleed ik leuk aan,maar qua omgeving rond het Station en Emplacement laat ik voor wat het is. Het blijft immers een Module.
Dat blijft een leuk compliment om te lezen Ik vind het ook altijd geweldig om mijn bovenleiding te zien hangen boven jou prachtige emplacementen! Ook dit ziet er weel heel gaaf uit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen