is niet gewoon mooi of leuk maar super mooi. Laat eens weten voor iedereen hoeveel uurtjes vrije tijd je er in stopt. Ik weet het maar weet iedereen dat. Ga zo door en verwen ze maar flink met je creaties. Ook voor jou petje af jonge.
Aardig wat uren zoals voor het maken van het model, het animeren maar het belangrijkste is de research! Ik kan dat niet in getallen uitdrukken want bepaalde onderdelen vergen veel ontwikkeltijd, de andere weer niet. Bijvoorbeeld het maken van een gietstuk is lastiger dan een frameplaat.
Ziet er heeeeeel echt uit! ik ben nieuw hier....... is er enige mogelijkheid om aan die mooie machines te komen???
mvg, Peter
Graag even de regels doornemen!
Citaat:
2.3 Vragen wanneer een bepaald project of object af zal zijn wordt niet geaccepteerd. Het kost veel tijd en moeite om iets te maken en het is en blijft een hobby. U zult zich er bij neer moeten leggen dat het nog wel eens een tijd kan gaan duren voordat iets af is of beschikbaar komt om te downloaden.
Tussen de bedrijven van het (succesvolle) afstuderen door, is er gewerkt aan nieuwe koppelingen voor het trein/lokaalspoor materieel.
Hier de toepassing bij de SHM Oostenrijkers, met stoomverwarmingsslang. Voor het goederenmaterieel is de koppeling uitgevoerd met enkel een luchtslang met ackermankraan.
Koppelwagens NTM K9 en K16 hebben ook een revisie ondergaan van het onderstel en het stoot en trekwerk, zodat het weer mooi in combinatie is met het spoorwegmaterieel.
Binnenkort beschikbaar in de Trainzonline database voor iedereen, de eerste locomotief vanuit de 3701-3820 serie: De 3737!
De locomotief is getest in TS 2009, TS 2012 en T:ANE! De locomotief werkt naar behoren. Let wel op dat de cabine niet functioneel is, wilt u in cabine modus rijden dan moet u deze vervangen!
T.z.t. zal het wel eens ervan komen om dit in orde te maken, maar nu eerst even 'spelen'!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen