Hallo, Ik heb sinds vorige week een nieuwe moederbord en processor geïnstalleerd. Hierna Windows 7 opnieuw geïnstalleerd. Bij het opstraten van Trainz krijg ik de volgende foutmelding: Your computer hardware and software is unable to communicate correctly with Trainz. Ensure you have: -Installed DirectX9 -Installed the latest drivers for yor video card -Tried both OpenGL and DirectX
Ik heb DirectX11 en later DirectX9 geïnstalleerd. Ik heb the nieuwste drivers van de videocard. Switchen van DirectX en OpenGL werkt ook niet.
Ben nu al een paar dagen bezig en het lukt me niet. Wie kan mij aub helpen?
Hallo, Alle juiste drivers zijn geïnstalleerd. Het lukt me niet om Trainz aan de praat te krijgen. De download in de link van Sam gedaan, maar bij installatie geeft deze aan dat de nieuwste versie van DirectX is geïnstalleeerd.
Hallo Sam, Het DirectX installatieprogramma stopt, omdat de nieuwste versie is geïnstalleerd. Ik kom dus niet verder met installeren.
Ik heb een SSD en een HDD schijf. Windows 7 is geïnstalleerd op de SSD en Trainz op de HDD. Hier zijn dus geen wijzigingen in aangebracht na het opnieuw installeren van Windows. Ik heb eerder Windows opnieuw geïnstalleerd, na de plaatsing van de SSD schijf. Leverde geen problemen op met Trainz. Kon deze gewoon spelen. Groet René.
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 16 feb 2015 20:48, in totaal 1 keer bewerkt.
Hallo, Ik heb een backup gemaakt van de Trainz installatiemap. Ik heb Trainz verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Welke bestanden en mappen uit de oude installatie moet ik kopieren om al mijn routes weer terug te krijgen en te kunnen gebruiken? Ik heb vele routes en uiteraard de nodige CDP's geïnstalleerd. Ik wil deze niet kwijt. Groet René
Hallo, Ik heb een backup gemaakt van de Trainz installatiemap. Ik heb Trainz verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Welke bestanden en mappen uit de oude installatie moet ik kopieren om al mijn routes weer terug te krijgen en te kunnen gebruiken? Ik heb vele routes en uiteraard de nodige CDP's geïnstalleerd. Ik wil deze niet kwijt. Groet René
Hallo, Ik heb precies gedaan wat er in die topic stond en alles is correct uitgevoerd, echter ben ik nu vele contents kwijt, zoals treinen, bruggen, gebouwen ed. Tevens ben ik alle opgeslagen sessies kwijt. Hoe krijg ik deze terug? Ik zie in de CM wel heel veel ontrekende afhankelijkheden staan. Heeft dit er iets mee te maken? Groet René
Hallo, Ik heb precies gedaan wat er in die topic stond en alles is correct uitgevoerd, echter ben ik nu vele contents kwijt, zoals treinen, bruggen, gebouwen ed. Tevens ben ik alle opgeslagen sessies kwijt. Hoe krijg ik deze terug? Ik zie in de CM wel heel veel ontrekende afhankelijkheden staan. Heeft dit er iets mee te maken? Groet René
Hallo, Uiteraard ge-reboot, maar hetzelfde. Nu zie ik in de map UserData van de oude configuratie diverse mappen staan, met daarin contents en mijn opgeslagen sessies. Kan ik deze ook via CM op dezelfde wijze importeren als de map " Local"' ?
Hallo, Uiteraard ge-reboot, maar hetzelfde. Nu zie ik in de map UserData van de oude configuratie diverse mappen staan, met daarin contents en mijn opgeslagen sessies. Kan ik deze ook via CM op dezelfde wijze importeren als de map " Local"' ?
Hallo, Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heel de map "UserData" van de oude installatie gewoon gekopieerd naar de nieuwe installatie. Niet via CM geïmporteerd. Je raadt het nooit.... Het werkt!!! Ik heb alle contents en sessies weer terug en ze werken nog ook. Bedankt voor de hulp. Groet René
Hallo, Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heel de map "UserData" van de oude installatie gewoon gekopieerd naar de nieuwe installatie. Niet via CM geïmporteerd. Je raadt het nooit.... Het werkt!!! Ik heb alle contents en sessies weer terug en ze werken nog ook. Bedankt voor de hulp. Groet René
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen