Beste allen, Een paar weken geleden heb ik de AM08 gedownload, toen die net nieuw verscheen op deze site. Mooie trein maar plotseling bleken al mijn passagiers hun kleur te hebben verloren. Heb zelf al geprobeerd het te repareren, lukte me niet, passagiers opnieuw downloaden ook niet (staat nergens op het DLS). Zou het helpen als ik de AM08 verwijder (zonde..)? Iemand anders een idee? Want dit lijkt me toch niet helemaal de bedoeling
Het lijkt erop dat de passagier conflicteren met de AM08 en de, invisible station van AJS? Kijk even in het configje van beide misschien dat je daar iets kan regelen
Ik dacht dat aan mijn pc lag want de laatste tijd te kampen met veel problemen. Bijna het kastje met gang naar buiten gezet. Op gegeven moment ook alle passagiers verdwenen. En nog veel meer.
'Passengers' (-3:11061) geeft als foutmelding aan dat hij de texturen niet meer kan weervinden: Error: The *.texture.txt file is missing for texture resource 'case3.texture'. (voorbeeld, er zijn tig van deze foutmeldingen maar dan met een ander ding op het eind) Het is me ooit bij een ander iets gelukt dat weer recht te breien maar ik ben vergeten hoe
Ardan, ik heb hetzelfde probleem gehad. In het beginsel wist ik niet of dit treinstel daadwerkelijk het probleem was, maar jouw reactie bevestigd dit. Eind vorig jaar ben ik overgegaan naar een nieuwe harde schijf (SSD). Daardoor heb ik nu 2 maal Trainz 2010 op de computer staan. eenmaal op de oude harde schijf en eenmaal op de nieuwe SSD. Vanzelfsprekend is Trainz 2010 op de oude harde schijf in onbruik geraakt.
Op de oude harde schijf, staat dus nog wel het bestand met 'werkende poppetjes'.. Laat even een berichtje achter via de chat, en ik mail je het werkende bestand.
Heb al aan een vriend gevraagd of hij de kuid kon opsturen (-3:11061) maar dat lukte niet. Andere passengers-bestanden wel, maar het lukt me niet de AJS-stations zo aan te passen in de config dat ze op die passengers gaan draaien in plaats van de kapotte. Zou het jou wel lukken het goede bestand op te sturen Koos? Hoe kan ik je bereiken in de chat, weet niet hoe dat werkt. E-mailadres onder mijn bericht klopt niet meer, de cijfers '0914' moeten weg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen