Kippenlijn is een leuke route om te bouwen Sam. Ede Centrum is beschikbaar en van de overige stations is er ook mooie content voor tegenwoordig. Mooi herkenbaar weergegeven. Plezier met de Hobby Walter/Barrie40
Trainz Versie: 2009
Dank je wel Tedje voor het compliment. Hierbij weer een spoorlijn af, de kippenlijn, vroeger liep die vanaf Nijkerk, nu vanaf Barneveld Noord t/m station Ede Wageningen
Trainz Versie: 2009
Nou Willem, geen vakantie hoor, alleen maar ellende met trainz. Eerst 2 á 3 maanden geleden start ik trainz op en alle icm en mat treinen verdwenen,koste me 3 dagen om dat op te lossen, alles op nieuw geïnstalleerd. En toen werkte het nog niet, de helft van de treinen zag ik maar, uit eindelijk ging het om een of andere corona kleur te zijn , die trainz eraf had gegooid. En ik had toen op de ICm treinen jouw cabine gezet, moet dat nog doen. Daarna ongeveer een maand geleden, toen ik met trainz stopte, kreeg ik de melding database repair, oké dat ook gedaan. De volgende dag toen ik met Amersfoort Vathorst bezig was zag ik alleen maar bruggen en snelwegen door het beeld schieten, ik dacht wat is dat nou weer, het koste mij grote moeite om alles te verwijderen, als dat al lukte. Het trainz systeem had bedacht om op station Vathorst een brug te plaatsen, met lantaarnpalen, zie foto Vathorst perron 1, dit is niet weg te krijgen en het minder leuke is dat al het verkeer over perron 1 raast. Ik dacht dan maar geen verkeer op deze route. De laatste 3 dagen kreeg ik telkens als ik wilde saven de melding, kan het niet opslaan, gebruik cmp geloof ik, om het op te slaan. Daarna naar content om het op te slaan. Tot eergisteren, alles ging verkeerd, en de sessie was verdwenen. Gelukkig maak ik elke dag een update, maar dat hielp deze keer totaal niet. Toen maar de content van 9 maart er weer opgezet en opnieuw begonnen om te eindigen te Zwolle. Dus niet alles is leuk met trainz. groeten Sam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen