Weer mooie vooruitgang geboekt Sam. Harderwijk van Stevado een optie? (Is wel payware geloof ik) Ik heb een model van Google gehaald. Op naar Zwolle! Plezier met de Hobby Walter
Trainz Versie: 2009
barrie40 schreef:
Weer mooie vooruitgang geboekt Sam. Harderwijk van Stevado een optie? (Is wel payware geloof ik) Ik heb een model van Google gehaald. Op naar Zwolle! Plezier met de Hobby Walter
Harderwijk van Stevado, is voor trainz 2010-2012. Dus die gok neem ik niet. Dat model van google vind ik niet echt mooi, daarom dat station van Olaf er neer gezet, is ook erg modern. Maar bedankt voor het meedenken.
barrie40 schreef:
Mooi Sam! Mijn stationnetje in mijn diensttijd. Met de "vrijdagmiddag veewagen" van 't Harde nr Amersfoort. Plezier met de Hobby Walter
Leuke tijd geweest natuurlijk Walter? De rangeer sporen, die er naast liggen, daar werden zeker de tanks en zo op gesteld, om later vervoerd te worden naar ergens?
Station Wezep gelegen aan het gedeelte tussen Amersfoort en Zwolle ook wel bekend als Veluwelijn.
verbo622 schreef:
heimwee. naar diensttijd en trainz.
Je gaat nog steeds gestaagd door.
Nog ff en dan zijn we weer bij Zwolle, maar nu van de andere kant. Heb het onzichtbare gedeelte van Rotterdam ook opgelost, zie straks nieuwe update. groeten Sam.
Over de mooie Hanzeboog brug.
Binnenkomst Zwolle langs het rangeer terrein. De sporen 1,2 en 3 en op spoor 6 staat de IC 12529 vanuit Rotterdam richting Leeuwarden. De sporen 1,2,3 en 4. Op spoor 1 staat de Sprinter 5634 klaar om te vertrekken richting Amersfoort en eindbestemming Utrecht Centraal. Voorbij de Hanzeboog brug onder de onderdoorgang door, richting Wezep.
Gefeliciteerd met weer een traject Sam! Ziet er wederom erg fraai uit. Een vraag: Ik zie dat je bij Zwolle een perronbrug hebt staan? Dit is nu toch die brede tunnel met 2,5 miljoen tegeltjes? Plezier met de Hobby. Walter/Barrie40
barrie40 schreef:
Een vraag: Ik zie dat je bij Zwolle een perronbrug hebt staan? Dit is nu toch die brede tunnel met 2,5 miljoen tegeltjes? Plezier met de Hobby. Walter/Barrie40
Walter ik weet niet beter dan dat er een loopbrug (zie foto's)is bij Zwolle, een ondergrondse tunnel, heb ik nog niet gezien, ik ben er voor het laatst geweest in juli 2014, alles veranderd zo snel. Boven de sporen 9 en 10 Boven de sporen 9 en 7 Ook boven de sporen 1-2 en 3
De route Utrecht Centraal, links onder via Amersfoort, naar Zwolle is nu helemaal gereed.Het stukje naar Kampen komt ooit eens?
De provincies Gelderland en Utrecht zijn nu ook geheel klaar.
Nog een paar laatste verbeteringen aanbrengen en wie weet zien we het binnenkort op trainz verschijnen. Zuid en Midden Nederland.
Ik dank een ieder, die een bijdrage heeft geleverd aan deze mooie hobby, zowel bouwers en aannemers en architecten. Zonder jullie was het maar een saaie bedoeling geweest.
Gefeliciteerd Sam! Geweldig mooi gebouwd. De foto's zijn inderdaad van voor de verbouwing. Op zich een mooi tijdperk, een brug valt meer in het oog dan een tunnel als je het station binnen rijdt. Ik heb het oude spoorplan gehandhaafd.(Incl. het grote rangeerterrein), maar wel met de tunnel. Gefeliciteerd met weer twee provincies klaar. Plezier met de Hobby Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen