Ik heb de downloads een beetje door zitten kijken en diverse gedownload. Echter er zijn veel dingen die niet Tane proef zijn. Zo zijn de treinstellen niet voor tane. Weet iemand waar je nederlands supl vandaan kan halen? Heb ook al op dls zo goed als gezocht met dutch en nederlands maar komt weinig nog naar voren.
Heb ook bij diverse externe sites die hier gegeven worden gekeken maar het meeste is buitenlands.
Heeft iemand een link waar ik treinen kan afpakken?
Bovenleiding en rails heb ik...dank koos, jeroen en olaf,
Veel dingen zijn nog niet TANE proof, het kost ook gewoon veel tijd om ze proof te maken. Als je eenmaal een blauwdruk hebt dan is het makkelijk. Nou maak ik bijna geen NL reskins ofzo. Ik ben zeer zeker bezig maar heb ook nog andere dingen te doen, en ik heb inmiddels 150 reskins gemaakt. Voor dat die Tane proof zijn is er al weer Tane 2018 ofzo
Mocht je er geld voor over willen hebben kan ik je verwijzen naar stevado link
Ik heb dat niet nodig wat ik kan het zelf TANE proof maken
Ik heb precies hetzelfde als Jeroen, het kost nou eenmaal veel tijd om het over te zetten. Ik gebruik nou eenmaal trainz 12 maar wil langzaam verder met Tane. Maar voordat alles gereed is, is de volgende versie van Tane al weer uit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen