Graag gedaan! Ik hoop het natuurlijk in de vele screenshots voorbij te zien schuiven. Daarom wat bijpassende rijtuigen in dat tijdperk:
Een pakket met rijtuigen in de uitvoering zoals dit na de oorlog reed. Ook een aanvulling op de vooroorlogse rijtuigen (die eerder zijn vrijgegeven) is ook onderweg!
Trainz Versie: TANE
Hallo
Voor het miniworld project ben ik wat treinen aan het verzamelen die het foutloos doen. Helaas geven de bolkop rijtuigen een error dat er een sluitlicht textuur niet geladen kan worden. De textuur zag ik wel in de map staan. Ik hoop dat je ze wilt updaten zodat ze geen errors meer geven.
Prachtig, ik ben er zeker erg blij mee. Er kwamen wel fouten in TS2010 built3.3
Code:
Fout: Textuur 'ns bolkop_body/sluitlicht.texture' ontbreekt of kon niet worden geladen voor mesh 'ns bolkop_body\Zg3.im'. Fout: Textuur 'ns bolkop_body/sluitlicht.texture' ontbreekt of kon niet worden geladen voor mesh 'ns bolkop_body\Zg3.im'. Fout: Textuur 'ns bolkop_body/sluitlicht.texture' ontbreekt of kon niet worden geladen voor mesh 'ns bolkop_body\Zg3.im'. Fout: Textuur 'ns bolkop_body/sluitlicht.texture' ontbreekt of kon niet worden geladen voor mesh 'ns bolkop_body\Zg3.im'. Waarschuwing: Dit item vereist een schaduw mesh, maar de meshtabel bevat er geen.
TANE, geen fouten in het CMP, d,w,z, TS12 zeer waarschijnlijk ook niet.
Doet het dus gewoon zoals verwacht zonder problemen
olaf99 schreef:
Hallo
Voor het miniworld project ben ik wat treinen aan het verzamelen die het foutloos doen. Helaas geven de bolkop rijtuigen een error dat er een sluitlicht textuur niet geladen kan worden. De textuur zag ik wel in de map staan. Ik hoop dat je ze wilt updaten zodat ze geen errors meer geven.
Olaf
Staat iets over op de vorige bladzijde, en dan nog... Ik geloof dat er op dit forum een schrijven over er is geweest wat ging over 'fouten' in het CMP en in spel zelf...
Ook in TS2010 deze fouten, ik heb ze geprobeerd op te lossen, maar is niet gelukt. Maar goed het werkt gewoon, misschien heeft het iets met het script te maken van de sluitseinen.
Tussen de diverse bedrijven door is er gestaag verder gewerkt aan het drijfwerk van zowel de 3700 (met toekomst perspectief voor een 3900) en de 6000. Bij de laatste valt een toevoeging wel op, namelijk de aansluiting van zowel de snelheidsmeter als de smeerpers op de achterste aandrijf as onder het machinistenhuis. Hier gezien in profiel:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen