Het gebouwtje moet uiteraard nog van oude stenen textuur worden voorzien... Het wegdek is tot zover een proefwegdek,dat moet ook meer vervallen worden.. er wordt dus aan de "weg" getimmerd..
Heel toevallig dat ik hier weer eens langs kwam op trainzonline.nl, en vervolgens zie ik dat je een reskin aan het maken bent. Wat leuk! Modelletje is overig erg oud al... en nog gebouwd op zo weinig mogelijk prestatieverlies van de toenmalige pc's. Ik weet niet of je nog dingen mist of zo in de mesh, maar misschien kunnen we daar nog iets mee doen. heb Gmax nog wel ge""instlleerd op m'n pc, of je krijgt de mesh van mij.
Dat ziet er goed uit, geen probleem mee Er mist echter wel een tekst op het gebouw. Ik heb het toen een als voorbeeld het VAM gebouw van Harlingen genomen, en daar staat de tekst 'VAM COMPOST' op, onder de ramen boven het spoor. Ik mis het niet, maar toch...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen