Wanneer komt er nou eens een fatsoenlijke 16/17/1800? Ik heb nu wel een stapel foto's liggen om te reskinnen, het huidige model kan je niet veel mee dan alleen een BE 01 1835 skinnen. Gmax ben ik niet machtig
Trainz Versie: TANE
De spieker op sien hasses!
Mja, ik mekker zelf ook al járen om een mooie 1500. We hebben zowat alles behalve die. Zelfs de Engelsen, waar ie tenslotte vandaan kwam, hebben 'm niet. Komt in elke train simulator voor, behalve in Trainz. SCHANDE! Ja ok, een UTC model van Mike, maar da's ook helemaal 9x niks.
En inderdaad een goede reskinnebel (raar woord) 16-, 17-, 1800 zou in de NL collectie ook zeer welkom zijn.
Dus we wachten gewoon nog maar een paar jaar... tot ooit...
VAM compost kantelbakwagens zouden ook welkom zijn in een meer gedetailleerde uitvoering.. maarja we mogen blij zijn dat er mensen zijn die zich hebben ingespannen op het materieel wat er tot nu toe gerealiseerd is qua meshes en reskins!
De groep content bouwers die de kwaliteit van de huidige maatstaven kunnen maken, in relatie tot de grafische kaarten, is klein in Nederland. Daarnaast hebben die een specifieke of andere focus dan het gele materieel (als ik voor mezelf spreek).
De vraag is wie het wel kan of wil en ook een keertje gewoon de werktekeningen kan volgen i.p.v. een eigen interpretatie erop los laat op basis van bijvoorbeeld een trein model uit de jaren 90.
ik bedoelde eigenlijk de 1500. maar wat is er mis of moet er verandert worden met de 1600.
Wat er mis is, is dat er niet een reskin kan worden gemaakt van de huidige NS 1600 die alleen maar geel is. Zoals bij 1, is te zien dat de mapping alleen word gespiegeld naar de andere kant. Wat je ziet in het stuk tot aan rooster is ook op de andere kant van de loc te zien.
Trainz Versie: 2010EE
Mocht er iemand zijn die een poging wil wagen, wil ik ook best mijn model (viewtopic.php?f=61&t=1876) ter beschikking stellen. Heb daarnaast ook een map met vele foto's van allerlei kanten, details en wat tekenwerk in de aanbieding. Doe er zelf helaas niks meer mee, laat maar weten.
jes-r, jammer dat je zo abrupt ermee gestopt bent, maar dat heb ik zelf ook. dan duurt een project te lang of loop op problemen die je niet meteen kan oplossen. als ik je ergens mee kan helpen met Gmax of Paint shop, geef maar een gil. in uiterste geval wil ik hem in jouw naam afmaken.
Mocht er iemand zijn die een poging wil wagen, wil ik ook best mijn model (http://trainzonline.nl/forum/viewtopic.php?f=61&t=1876) ter beschikking stellen. Heb daarnaast ook een map met vele foto's van allerlei kanten, details en wat tekenwerk in de aanbieding. Doe er zelf helaas niks meer mee, laat maar weten.
Wooooww super die mapping, hiermee zouden we na de NSR en DBC versies, de Captrain, HSL, Locon ect kunnen maken. Het lijkt erop dat het alleen nog maar moet worden ge exporteert naar .IM
Laat iemand eerst maar de body afmaken Jeroen Dit zijn gewoon de stukken mesh waaruit de loc bestaat, hoeft niet direct te betekenen dat je mapping ook zo zit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen